عاشق وب: یک سیستم هوش مصنوعی جدید می تواند تعداد مخاطبان فیلم را تنها با دیدن تریلر آن، پیش بینی نماید.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، تریلر فیلم های جدید مانند تصاویر پس زمینه رسانه های اجتماعی در آغاز خیلی از کلیپ ها، هم اکنون واقعا در جلب توجه و جذب مخاطب خیره کننده عمل می کنند و احیانا در آینده حساب شده تر می شوند.
محققان در کمپانی فیلم سازی “قرن ۲۰ فاکس” یک سیستم یادگیری عمیق ابداع نموده اند که می تواند پیش بینی نماید که چه کسانی بر مبنای تریلر فیلم، متمایل به دیدن آن فیلم خواهند بود.
به لطف تغذیه این سیستم از صدها تریلر فیلم و سوابق حضور و استقبال مردم از این فیلم ها، این سیستم می تواند ارتباط بین عناصر بصری در تریلر مانند رنگ ها، چهره ها، منظره ها، نورپردازی و عملکرد فیلم را با جمعیت استقبال کننده از فیلم تولید کند.
به عنوان مثال، یک تریلر با تعداد زیادی دیالوگ و رنگ های گرم گروه متفاوتی از مردم را نسبت به یک تریلر با رنگ های تند و صحنه های خیره کننده به سینما می کشاند.
در حالی که فاکس از فیلم های موجود بعنوان یک معیار استفاده کرد، همینطور در پیش بینی عملکرد فیلم های آینده اش موفق شد، چون که نشانه های بصری در تریلر یک فیلم جدید، یک بینش و پیش بینی در مورد استقبال تماشاگران در چند ماه آینده به هوش مصنوعی می دهد.
این سیستم هوش مصنوعی جدید می تواند به واسطه ساخت تریلرهای جذاب و متناسب با سلیقه عامه، به استودیوهای فیلم سازی در جذب مخاطب و کشاندن اقشار مختلف مردم به تماشای فیلم کمک نماید.
More Stories
اینوتکس پیچ تهران با حمایت ویستا
مروری بر تاثیرات اجلاس هوش مصنوعی پاریس قدمی رو به عقب برای ایمنی فناوری
هوش مصنوعی مجانی چینی به بازار می آید