Rate this post

عاشق وب: به نظر می آید ماجرای انفجار و آتش گرفتن گوشیهای گلکسی نوت ۷ تمامی ندارد و گفته می گردد صاحبان این محصول هنوز یک بمب ساعتی با خود به همراه دارند.
به گزارش عاشق وب به نقل از وب سایت phonearena، حدودا دو سال پیش بود که گزارش های زیادی از جانب کاربران و صاحبان گوشی گلکسی نوت هفت که اخیرا معرفی و عرضه شده بود، منتشر گردید که نشان از مشکل جدی باتری این محصول داشت که بر اثر عوامل مختلف محیطی به انفجار و حریق منجر می شد و سلامت خیلی از کاربرانش را به مخاطره انداخته بود.

پس از همه گیر و منتشر شدن این گزارش ها در فضای مجازی، سامسونگ به عنوان شرکت تولیدکننده گلکسی نوت هفت، بعد از انجام آزمایش های فراوان در مورد این مشکل واکنش نشان داد و اعلام نمود که خط تولید این محصول متوقف خواهد شد. همینطور تمامی نمایندگی های فروش رسمی محصولات سامسونگ هم موجودی گلکسی نوت هفت خویش را خالی کردند تا افراد دیگری به باعث خریداری و تهیه آن دچار مشکل نشوند اما در فاصله کوتاهی که این محصول ارائه شد و به فروش رسید، خیل عظیمی از کاربران آن را خریداری کردند و شاید جز خوش شانس هایی بودند که گوشی شان هیچگاه دچار مشکل انفجار و حریق نشد و همچنان هم از آن استفاده می نمایند.

اما حالا با انتشار یک خبر جدید، بار دیگر به کاربران گوشی گلکسی نوت هفت در فضای مجازی این اخطار داده شده است: « مواظب باشید بمب ساعتی در دستان شما ( گلکسی نوت هفت ) هر لحظه امکان دارد منفجر شود و شما و اطرافیانتان را با خطرات جدی روبرو کند».

به تازگی در شبکه اجتماعی ردیت (reddit) یکی از کاربران این محصول عنوان کرده است که به هنگام سوار و داخل شدن به هواپیما، از داخل گوشی گلکسی نوت هفت او دود غلیظی خارج شده است که وی بر اثر ترس و واهمه از آتش گرفتن، آن را بر روی زمین می اندازد که همین مساله باعث می گردد کف پوش و فرش راهروی هواپیما اندکی دچار سوختگی شود.

وی تاکید کرده است که بسیار خوش شانس بوده که این مساله به هنگام سوار شدن به هواپیما رخ داده و اگر در حین پرواز چنین اتفاقی میفتاد ممکن بود سلامت پرواز و خیلی از سرنشینان را به خطر بیندازد.

همین مساله باعث شد بار دیگر خیلی از کارشناسان فعال در حوزه تکنولوژی از صاحبان این گوشی دردسرساز و پر خطر بخواهند هرچه سریعتر گوشی خویش را تعویض کرده و دیگر از این محصول استفاده نکنند چون که به باور آنها این گوشی کاملا شبیه به یک بمب ساعتی است که امکان دارد هر لحظه و به هر دلیلی دچار آتش گرفتگی و انفجار شود.