Rate this post

عاشق وب: بر مبنای اعلام موسسه و سایت App Annie منتشر نموده است، کاربران گوشیهای هوشمند در طول مدت زمان برگزاری بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، رکورد تازه ای را در خرید و دانلود اپلیکیشن به ثبت رساندند.

به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت TechCrunch، از آنجائیکه جام جهانی فوتبال همواره یکی از هیجان انگیزترین و شگفت انگیزترین اتفاقاتی است که در دنیای امروزه رخ می دهد و نظر و توجه طرفداران فوتبالی بسیاری را از سراسر جهان به خود جلب می کند، این دفعه توانست رکورد دانلود و خرید اپلیکیشن از فروشگاه های آنلاین و اینترنتی همچون اپ استور اپل و پلی استور گوگل را جابجا کند.

البته با وجود اینکه دانلود اپلیکیشن های موبایلی در سه ماهه دوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی توانست رکورد جدیدی را ثبت کند، اما همچنان فهرست پرطرفدارترین اپلیکیشن ها حدودا بدون هیچ تغییر محسوسی بر سر جای خود باقی ماند.

طبق آماری که موسسه و سایت App Annie اخیرا منتشر نموده است، می توان دریافت که کاربران گوشیهای مبتنی بر سیستم عامل اندروید و iOS، در مجموع در این مدت زمان ۲۸.۴ میلیارد اپلیکیشن دانلود کرده اند که این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، یک افزایش ۱۵ درصدی را تجربه کرده است.

این آمار که شامل آپدیت نصب مجدد برنامه نمی گردد، می تواند عدد بسیار بالایی برای نصب و دانلود برنامه های کاملا جدید از جانب کاربارن موبایل باشد. همینطور طبق این گزارش ها، میزان خریدهای درون برنامه ای کاربران هم نسبت به سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته و به مجموع ۱۸.۵ میلیارد دلار در سراسر جهان رسیده است.

این اعداد و ارقام می تواند رکورد درآمد ۱۸.۴ میلیارد دلاری و همینطور تعداد دانلودهای ۲۷.۵ میلیارد بار در سال قبل را بشکند که در نوع خود بی نظیر بوده است. البته این موسسه تاکید کرده است که اغلب این دانلودها مربوط به کاربران اندرویدی بوده است که موفقیت گوگل پلی استور در این زمینه بیشتر مرهون کاربران اهل هند، اندونزی، ایالتات متحده آمریکا، روسیه و عربستان سعودی بوده است و تحلیلگران بر این باورند که بیشتر تحت تاثیر دانلودهای مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بوده است.

اپلیکیشن هایی که در فروشگاه گوگل پلی استور دانلود شده اند، از زیرمجموعه بازی، پخش کننده، ویرایشگرهای عکس و ویدیو و اپلیکیشن های پیش بینی مسابقات و تماشای آنلاین بازی های فوتبال بوده اند. در اپ استور هم اپلیکیشن های مالی، مسافرت و ورزشی در بین پرطرفدارترین برنامه های دانلود شده در این بازه زمانی بوده اند.