آبان ۲, ۱۴۰۳

عاشق وب

سایتی برای دوستداران وب. اخبار روز فناوری اطلاعات را در سایت عاشق وب دنبال کنید

تصاویر جدیدترین گوشیهای گوگل لو رفت

Rate this post

عاشق وب: تازه ترین تصاویر نسل جدید پرچمداران و گوشیهای هوشمند گوگل انتشار یافته است.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، تصاویری از نسل سوم و جدید گوشیهای هوشمند و پرچمدار گوگل یعنی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال اخیرا در فضای مجازی انتشار یافته است که نشان داده است این گوشیهای جدید به اسپیکرهای استریو (stereo) و صفحه نمایش بدون حاشیه کناری مجهز است.

این تصاویر جدید که اخیرا در فضای مجازی لو رفته، می تواند مبنایی باشد برای تحلیل کارشناسان فعال در حوزه تکنولوژی و موبایل تا بتوانند مشخصات فنی و ظاهری آن را برآورد کرده و بدست آورند.

نسل قبلی گوشیهای گوگل علی رغم جذابیت ظاهری و همینطور قابلیت های منحصر بفرد، نتوانست چندان عملکرد موفقیت آمیزی را برای خود به ثبت برساند و بنابراین هم سهم قابل توجهی از بازار را کسب نکرد.
گوشی پیکسل ۳ که نسخه کوچک تر این نسل جدید از گوشیهای گوگل است، طراحی متفاوتی دارد که البته همچون نسل پیشین خود، این تفاوت ها از جلوی گوشی قابل رویت و تشخیص نخواهد بود.

هر دوی این دو گوشیهای هوشمند و پرچمدار گوگل به اسپیکرهای استریو (stereo) که در جلوی گوشی تعبیه شده اند، مجهزند و همینطور حاشیه های کنار گوشی هم نسبت به نمونه های قبلی، کاهش قابل ملاحظه ای یافته است.

گوشی های جدید پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال مقرر است به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی اندروید پی ( Android P) و همینطور تراشه پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز باشند.

طبق گزارش های منتشره، این دو گوشی جدید احیانا در فصل پائیز سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به بازارهای جهانی موبایل روانه خواهند شد.