Rate this post

به گزارش عاشق وب آمازون اعلام نمود برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای خرید آنلاین، ۱۰۰ هزار نفر را استخدام خواهد نمود.

به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، آمازون که بزرگترین فروشگاه آنلاین جهان است و توسط جف بزوس اداره می شود اعلام نمود موقعیتهای جدید شامل مشاغل تمام وقت و نیمه وقت در آمریکا و کانادا و سمتهای شغلی در ۱۰۰ مرکز آماده سازی بسته ها و تاسیسات دیگری است که در سپتامبر گشوده شده اند.

حقوق آمازون برای مشاغل پیشنهادی از حداقل ساعتی ۱۵ دلار آغاز می شود و شامل پاداش حداکثر هزار دلاری برای استخدامهای جدید در شهرهای منتخب است.

این چهارمین اعلام استخدام نیروی کار جدید توسط آمازون در آمریکا از آغاز سال ۲۰۲۰ تابحال بوده و یکی از فصلهای شلوغ خرید اعلام شده است.

شرکت یونایتد پارسل سرویس هفته گذشته اعلام نمود انتظار دارد بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر دیگر را استخدام کند تا پاسخگوی افزایش جابجایی مرسولات در طول اوج فصل خرید باشد.

آمازون چند روز پیش اعلام نموده بود ۳۳ هزار مشاغل اداری و فناوری بوجود می آورد. این شرکت در مارس و آوریل هم از استخدام ۱۰۰ هزار و ۷۵ هزار نفر برای مشاغل جدید اطلاع داده بود.

دیوید کلارک، نایب رییس ارشد فعالیت های جهانی آمازون اظهار نمود: آمازون تنها در ماه جاری ۱۰۰ ساختمان جدید افتتاح می کند.

طبق آمار فکت ست، ارزش سهام آمازون از آغاز سال جاری تابحال ۷۰ درصد صعود کرده چونکه صدها میلیون نفر در بحبوحه انتشار ویروس در خانه مانده و ترجیح داده اند به خرید اینترنتی بپردازند.

خرید اینترنتی در زمان قرنطینه به افزایش ۴۰ درصدی فروش آمازون در سه ماهه دوم و رسیدن آن به ۸۸.۹ میلیارد دلار کمک کرد و این شرکت آمریکایی در سه ماهه منتهی به ژوئن درآمد خالص ۵.۲ میلیارد دلار را ثبت نمود.

رشد قیمت سهام آمازون کمک کرد بزوس ۶۵ ساله که هم اکنون ثروتمندترین مرد جهان است، در ۲۶ اوت بعد از رشد چشم گیر ارزش سهام فناوری در آمریکا شاهد عبور ثروت شخصی خود از مرز ۲۰۰ میلیارد دلار باشد و بر مبنای شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، اولین شخصی بود که ثروتش از آستانه ۲۰۰ میلیارد دلار عبور کرد. ثروت شخصی وی روز دوشنبه ۱۸۴ میلیارد دلار بود که بالاتر از ثروت ۱۲۲ میلیارد دلاری بیل گیتس، موسس مایکروسافت و ثروت ۱۰۱ میلیارد دلاری مارک زاکربرگ، موسس فیسبوک بود.

آمازون از سال ۲۰۱۰ بیشتر از ۶۰۰ هزار شغل مستقیم در آمریکا بوجود آورده و بیشتر از ۳۵۰ میلیارد دلار در بیشتر از ۴۰ ایالت سرمایه گزاری نموده است که این شرکت را به یکی از بزرگترین کارفرمایان بخش خصوصی جهان مبدل می کند.

بر اساس گزارش مارکت واچ، این شرکت هفته گذشته اعلام نمود تا آخر سال ۲۰۲۰ هفت هزار شغل دائم در انگلیس بوجود می آورد و مجموع کارکنانش در این کشور را به بیشتر از ۴۰ هزار نفر می رسد.