Rate this post

اپلیکیشن اشتراک ویدیوی چینی تیک تاک تبلیغات کنندگان را برای ممنوعیت احتمالی این برنامه در آمریکا آماده کرده و به آنها پیشنهاد داده است که در صورت نمایش داده نشدن تبلیغات، پولشان پس داده شود.

به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، کسب و کار تبلیغات تیک تاک نوپا است و درآمد یک میلیارد دلاری که تیک تاک برای سال ۲۰۲۰ پیش بینی کرده است تنها بخش کوچکی از درآمد بایت دنس، شرکت مادر آن است. اما تیک تاک به فضای محبوب برای برندهایی تبدیل گشته که به دنبال جذب مخاطبان جوانی هستند که از این برنامه برای ساخت و اشتراک گذاری ویدیوهای خود استفاده می نمایند.

راب پیرسال، از مدیران آژانس تبلیغاتی هاواس مدیا با اشاره به اطلاعیه ای که از تیک تاک دریافت کرده اند، اظهار نمود: تیک تاک اعلام نموده که همچنان به اجرای توافق های تبلیغاتی ادامه می دهد و اگر نتواند تعهداتشان را انجام دهد، پول تبلیغات کنندگان را برخواهد گرداند. همین طور در حال همکاری با اینفلوئنسرهای بزرگ است تا در صورت ممنوعیت تیک تاک در آمریکا بتوانند به پلتفرمهای دیگر مهاجرت کنند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز پنج شنبه اعلام نمود که از ۱۵ سپتامبر مبادلات مالی شهروندان آمریکایی با اپلیکیشنهای چینی تیک تاک و وی چت ممنوع خواهد شد.

بلیک چندلی، نایب رئیس راهکارهای کسب و کار جهانی تیک تاک در اطلاعیه ای اعلام نمود: ما متعهدیم تا شریک مطمئنی برای برندها، آژانسها و تبلیغات کنندگان باشیم و تیک تاک اینجا باقی خواهد ماند و سالهای زیادی به فعالیت ادامه می دهد.

بر اساس گزارش رویترز، بعضی از تبلیغات کنندگان طرح های اضطراری تهیه کرده و در حال بررسی برنامه های دیگر برای جابجایی بودجه تبلیغاتشان هستند.

به گفته مگان رائو، یکی از مدیران آژانس HYFN، اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس اسنپ چت یکی از گزینه ها برای تبلیغات کنندگانی است که به دنبال مخاطبان جوان هستند.