Rate this post

عاشق وب: تازه ترین گزارش ها حاکی از آنست که ساعت هوشمند جدید سامسونگ پیش از معرفی گوشی پرچمدار گلکسی نوت ۲۰، رونمایی خواهد شد.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، طبق اخبار و گزارش های پیشین به نظر می رسید که نسل جدید ساعات هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی واچ ۳ همزمان با رونمایی از سری جدید گوشیهای پرچمدار این شرکت گلکسی نوت ۲۰، معرفی و پردهبرداری خواهد شد اما حالا گفته می شود که این غول تکنولوژی کره ای می خواهد ایده همزمانی این دو محصول پرطرفدار را کنار بگذارد و گلکسی واچ ۳ را زودتر رونمایی کند.
طبق اخباری که در وب سایت androidauthority به نقل از سام موبایل آمده است، بنظر می رسد نسل جدید ساعات هوشمند سامسونگ در ماه آینده میلادی، ژوئیه ۲۰۲۰، معرفی شده و در معرض دید عموم کاربران و علاقه مندان به محصولات پوشیدنی هوشمند قرار خواهد گرفت.
انتظار می رود در کنار گلکسی واچ ۳، ایربادهای کوچک و هوشمند سامسونگ تحت عنوان گلکسی بادز نیز رونمایی شوند و بدین ترتیب این شرکت کره ای معرفی محصولات پوشیدنی و گوشیهای هوشمند جدید خودرا برای اولین بار تفکیک کند.
همین طور گزارش های تایید نشده حاکی از آنست که رویداد رونمایی آنلاین از سری جدید گوشی پرچمدار گلکسی نوت ۲۰ در تاریخ ۵ اوت ۲۰۲۰ برگزار می شود.

منبع: