Rate this post

عاشق وب: این گزارش برای آن دسته از کاربرانی که استوری بعضی از فالوورهای خودرا در اینستاگرام بی صدا (mute) کرده بودند و الان می خواهند آنرا به حالت قبل و عادی بازگردانند، تهیه شده است.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، اینستاگرام که یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان بشمار می رود و تابحال توانسته میزبان بالغ بر یک میلیارد کاربر فعال در جهان باشد، هر از گاهی با ارائه قابلیت های جدید اهتمام دارد تا نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندانش را به سمت و سوی خود جلب نماید.
یکی از این توانایی های پرطرفدار افزودن استوری به پلت فرم اینستاگرام بود که در ماه آگوست سال ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی رخ داد و از همان زمان نیز میلیون ها طرفدار را به سمت خود جذب کرد. اما پس از گذشت چند ماه خیلی از افراد و کاربران اعلام نمودند که به دلیلهای مختلف تمایل چندانی به مشاهده استوری های بعضی از فالوورها و دنبال کنندگان خود در محیط این شبکه اجتماعی ندارند چونکه بر این باورند استوری های به اشتراک گذاشته شده توسط آنها سبب آزردگی خاطر آنها می شود؛ ولی در عین حال نمی خواهند آنها را آنفالو کنند.
پس از آن اینستاگرام قابلیت جدیدی را بمنظور ارائه یک راهکار کاربردی برای این دسته از کاربران ارائه کرد تا کاربران بدون نیاز به آنفالو کردن، استوری انتشار یافته توسط بعضی از فالوور های خودرا در بالای صفحه حساب کاربری خود مشاهده نکنند و به اصطلاح آنرا در حالت بیصدا (mute) قرار دهند. بدین ترتیب کاربران بسادگی بدون آنکه کسی متوجه شود، استوری های انتشار یافته توسط بعضی از افراد را دیگر در بالای صفحه خود نمی بینند.
اما حالا گزارشی که در سایت بیزینس اینسایدر آمده است، نشان میدهد در صورتیکه شما از بی صدا و غیرفعال کردن استوری های بعضی از فالوور های خود پشیمان شده اید و می خواهید آنرا به حالت عادی و نرمال بازگردانید، می توانید بسادگی با انجام مراحل زیر از این پس استوری آنها را همچون سایر افراد و فالوور های خود در بالای صفحه اصلی اینستاگرام مشاهده کنید.
۱. اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی خود باز کنید.

۲. به صفحه اصلی (news feed) اینستاگرام رفته و در بالای صفحه در قسمت استوری های پخش شده، به سمت راست رفته تا اینکه آخرین استوری ها را مشاهده کنید.

۳. در اینجا آخرین استوری ها، همان استوری هایی هستند که شما آنها را قبلا بی صدا و غیرفعال (mute) کرده بودید. آنها الان به صورت کم رنگ و غیرفعال نمایش داده می شوند.

۴. حالا با نگه داشتن انگشت خود بر روی آن استوری های کم رنگ، گزینه unmute story را ضربه زده و انتخاب کنید.

۵. از این پس استوری این افراد برای شما در بالای صفحه اصلی همچون سایر کاربران نمایش داده خواهد شد و شما قادر خواهید بود به مشاهده استوری های به اشتراک گذاشته توسط آنها بپردازید.

منبع: