Rate this post

عاشق وب: سامسونگ از تعطیلی بزرگترین کارخانه تولید گوشیهای خود در هند تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا آگاهی داد.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، شرکت کره ای سامسونگ که بدون شک یکی از بزرگترین و پرفروش ترین تولیدکنندگان موبایل در جهان بشمار می رود و همیشه اولین جایگاه در لیست رده بندی برندهای موبایل را به خود اختصاص می دهد، اخیرا اعلام نموده که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا دومین کارخانه تولید گوشیهای خودرا این دفعه در هند تعطیل اعلام نموده است.
این کارخانه که در تابستان سال ۲۰۱۸ میلادی راه اندازی شده و شروع به کار کرده بود، هم اکنون بزرگترین کارخانه تولید گوشیهای هوشمند شرکت سامسونگ شمرده می شود و ظرفیت تولید ۱۲۰ میلیون دستگاه گوشی در سال را داراست.
طبق گزارش وب سایت gsmarena، سامسونگ طبق دستور دولت هند اعلام نموده که این کارخانه بطور موقت و فعلاً به مدت دو سه روز تعطیل خواهد شد و پس از آن نیز بازگشایی آن به تصمیم و دستورات آتی دولت این کشور بستگی خواهد داشت.
یکی دیگر از کارخانه های بزرگ سامسونگ که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا به تعطیلی کشیده شده بود، کارخانه آن در شهر گومی کره جنوبی بود که تولید آن دوبار برای مدت زمان کوتاهی متوقف اعلام گردید.
هم اکنون تنها کارخانه ای سامسونگ که تا کنون تحت تاثیر این ویروس مرگبار قرار نگرفته و خطوط تولید آن همچنان در حال فعالیت هستند، کارخانه سامسونگ در ویتنام است.
پارتا قوش، مدیر روابط عمومی سامسونگ در هند در این خصوص اشاره کرد است: این شرکت تصمیم گرفته است تا بطور موقت فعالیت و تولید خودرا در هند تعطیل اعلام نماید و از تمامی کارکنان و پرسنل خود در بخش های فروش، مارکتینگ و مراکز تحقیق و توسعه در این کشور بخواهد که به منزل رفته و دورکاری کنند.
ایشان سپس سخنان خود اضافه کرد: تنها بعضی از بخش های حیاتی همچون سرویس مشتریان با حداقل ظرفیت کارکنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
این در حالیست که یکی دیگر از رقبای سامسونگ یعنی شرکت ال جی نیز مطابق دستور دولت هند اعلام نموده که به زودی دو کارخانه فعال خود در این کشور را تعطیل کرده و ولی با این تفاوت که توقف خط تولید آن تا اختتام ماه جاری میلادی ادامه خواهد داشت.

منبع: