Rate this post

به گزارش عاشق وب به نظر می آید که شبکه اجتماعی توئیتر می خواهد قابلیت جدیدی را که شبیه به استوری اینستاگرام است، به پلت فرم خود بیفزاید.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، گزارش های انتشار یافته در tech news network از آن حکایت می کند که شبکه اجتماعی توییتر در حال تست قابلیت آزمایشی جدیدی در برزیل است که به کاربران اجازه میدهد توییت های خویش را در چارچوب استوری که تنها ۲۴ ساعت بر روی حساب کاربری آنها ظاهر و پدیدار می شود، با مخاطبان خود به اشتراک گذارند.
گفته می شود این توییت های موقتی ۲۴ ساعته که شباهت زیادی به استوری های اینستاگرام و واتساپ دارند، Fleets نامیده می شود که قابلیت لایک، ریپلای و ریتوییت را نخواهند داشت.
به قول بعضی از تحلیل گران فعال در حوزه فناوری، این اقدام توییتر تحت تأثیر اظهارات و اقدامات جدید بزرگترین رقیب خود یعنی فیس بوک صورت گرفته که پیش تر اعلام نموده بود تمرکز شبکه های اجتماعی بر روی توسعه قابلیت ها و محصولاتی است که اهمیت بیشتری برای حفظ حریم خصوصی کاربران قائل می شوند و به صورت دائمی در صفحات کاربری آنها قرار نمی گیرد.
کیوان بیک پور، مدیر محصولات توییتر، با انتشار پیامی در این شبکه اجتماعی در این خصوص خاطرنشان کرده است: امیدواریم قابلیت Fleets به کاربران توییتر این امکان را بدهد که بعضی از افکار زودگذر و لحظه های خویش را که تمایلی به توییت کردن آن ندارند، با دوستان و مخاطبان خود به اشتراک گذارند.
این توانایی الان تنها برای کاربران برزیل قابل دسترسی است و در صورت استقبال مناسب و موفقیت عملکرد آن برای کاربران سایر کشورهای جهان هم عرضه و منتشر خواهد شد.