Rate this post

عاشق وب: قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) طی نامه ای به وزیر ارتباطات، پیشنهاداتی همچون افزایش پهنای باند و کاهش هزینه های خدمات اینترنتی برای ترغیب مصرف کنندگان به خرید اینترنتی ارائه کرده است.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، در این نامه که از طرف مدرس خیابانی به آذری جهرمی ارسال شده، ابتدا به راهکارهایی برای پشتیبانی از بخش های مختلف از شبکه تجاری و کسب و کارهای لطمه دیده پرداخته شده و همچون پشتیبانی از کسب و کارها برای کاهش فشار هزینه ای در شرایط کاهش فروش و درآمد، بهبود زیرساخت های در رابطه با فروش و توزیع کالا و خدمات و کمک به مصرف کنندگان در جهت تامین پایدار موارد مصرفی به صورت ایمن از حیث ریسک ویروس کرونا عنوان شده است.
در ادامه این نامه یکی از برنامه های وزارت صمت در امتداد اهداف یاد شده، ترویج استفاده از زیرساخت های تجارت الکترونیکی برای خرید و فروش کالا و خدمات عنوان شده و بگفته قائم مقام این وزارتخانه، “در حال حاضر این زیرساخت تا حد مطلوبی در کشور به وجود آمده و با شرایط پیش آمده ضرورت بهره گیری هر چه بیشتر از این زیرساخت، پشتیبانی از کسب و کارهای فعال در این عرصه و ترغیب مصرف کنندگان جهت خرید اینترنتی، حائز اهمیت ویژه است”.
این مقام مسئول درانتها پیشنهاداتی برای ترغیب مصرف کنندگان به خرید اینترنتی مطرح کرده که مهم ترین آنها بهبود و افزایش بهنای باند کشور، به خصوص در حوزه کسب و کارهای اینترنتی و بخصوص در شهرهای بزرگ درگیر با ویروس و کمک به کاهش هزینه های در رابطه با ارائه خدمات اینترنتی در پیامک های ارسالی به عموم است.
مدرس خیابانی همین طور به وزیر ارتباطات پیشنهاد کرده که استفاده از خرید اینترنتی در پیامک های ارسالی به عموم مردم ترویج شود و امکان استفاده رایگان یا با تخفیف ویژه از خدمات اینترنتی فراهم گردد.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، از یکم اسفند مواردی از مبتلاشدن به ویروس کرونا در ایران اعلام گردید و تا ظهر روز گذشته (سیزدهم اسفند ماه) ۲۳۳۶ نفر به این ویروس مبتلا شده و متاسفانه ۷۷ نفر بر اثر مبتلاشدن به آن فوت کردند. همین طور شیوع این ویروس و کم شدن رفت وآمدها برای پیش گیری از آن در ماه پایانی سال که عموما روزهای پررونقی برای کسب وکارهای خرد است، سبب شده فعالان تجاری و اصناف مختلف گرفتار لطمه های جدی شوند.

منبع: