Rate this post

به گزارش عاشق وب بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، الکامپ ۲۰۲۰، با شعار آینده بهتر، تیرماه ۱۳۹۹ برگزار می شود.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، سازمان نظام صنفی کامپیوتری اعلام نمود نمایشگاه الکامپ فرصتی یگانه برای عرضه دستاوردها در عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر، مخابرات و اقتصاد دیجیتال و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال در بخشهای خصوصی و دولتی با بررسی فرصت های بازار به جایگاه سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و تلاشهای یک سال خویش را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده کنندگان قرار می دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.
دستیابی به اقتصاد دانش بنیان و عمق بخشی به اقتصاد زیست بوم فناوری کشور، جز با مشارکت فعال تمامی ذینفعان اقتصاد و تحول دیجیتال در حوزه های مختلف و حضور مقتدرانه بازیگران بخش های مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور محقق شدنی نیست. سازمان نظام صنفی کامپیوتری کشور با انتخاب شعار راهبردی آیند بهتر امیدوار است تا با برگزاری هرچه باشکوه تر و حضور موثر تمامی فعالان این حوزه موجبات پیشرفت صنعت و سربلندی کشور فراهم آید.
جهت برنامه ریزی و جانمایی عادلانه فضای نمایشگاهی، پیش ثبت نام الکامپ ۲۰۲۰ از اول اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ آغاز و تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. در این پیش ثبت نام همچون ادوار گذشته تقدم در پیش ثبت نام، در جانمایی و اختصاص فضای غرفه موثر خواهد بود. در الکامپ ۲۶، پیش ثبت نام برای تمامی شرکتکنندگان از بخشهای خصوصی، دولتی و کسبوکارهای نوپا الزامی است و سازمان به اصل عرضه فرصتهای برابر متعهد خواهد بود.
دبیرخانه الکامپ با تدوین برنامهای نوآورانه و بخشهای جدید تلاش کرده تا از تمام ظرفیت نمایشگاه برای ارتقای جایگاه حوزه فاوا و رونق کار فعالان این حوزه استفاده نماید که جزئیات آن در اطلاعیه های بعدی به اطلاع می رسد.