Rate this post

به گزارش عاشق وب ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از برترین های گروه های ویژه حوزه های مختلف تکنولوژی در رابطه با وب و موبایل حمایت می کند.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، در این رویداد فناورانه که روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود، گروه های مختلفی از حوزه های اینترنت اشیاء، بلاکچین، تولید هوشمند (ERP)، خانه هوشمند، شهر هوشمند، هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
این جشنواره برای انتخاب برترین سایت ها و نرم افزارهای موبایل فارسی طراحی شده است و به صورت سالانه برگزار می گردد. جشنواره وب و موبایل ایران با ده ها هزار شرکت کننده، بعنوان بزرگ ترین عرصه رقابت میان وب سایت ها و نرم افزارهای موبایل ایرانی در گروه های مختلف شناخته می شود و از آغاز زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در بین مردم داشته باشد.
با عنایت به اهمیت این جشنواره، ستاد فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام نموده است که از برترین های این دوره حمایت می کند و انتخاب و داوری استارتاپ ها به صورت مشترک بین جشنواره وب و موبایل ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت خواهد گرفت.
علاقه مندان برای ثبت نام در این رویداد فناورانه تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری فرصت دارند به وب سایت https: //survey.porsline.ir/s/p5sQCx6/ رجوع کنند.