Rate this post

به گزارش عاشق وب مقرر است واتس اپ از شروع سال نوی میلادی قابلیت های جدیدی را در اختیار کاربرانش بگذارد تا رضایت آنها از این پیام رسان محبوب را جلب نماید.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، واتس اپ که بزرگترین اپلیکیشن پیام رسان جهان به حساب می آید، همچون بسیاری دیگر از پیام رسان های جهان هر از گاهی به منظور جلب نظر و رضایت کاربران قابلیت های جدیدی را به پلت فرم خود اضافه می کند تا آنها با دریافت به روزرسانی های جدید بتوانند از امکانات بهتر و جدیدتری برخوردار شوند.
بر مبنای گزارشی که در وب سایت somagnews آمده است، کارشناسان و تحلیل گران فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام نموده اند که کاربران این پیام رسان در سال آینده میلادی شاهد افزودن قابلیت های جدیدی همچون ارسال اطلاعات مخابطان از راه کد QR، گوش دادن به پیام های صوتی بدون باز کردن اپلیکیشن، افزودن فیلتر برای ارتقا و ادیت تصاویر ارسالی در واتساپ خواهند بود.
این بدان معناست که کاربران قادر خواهند بود اطلاعات مخاطبان موردنظر خویش را با استفاده از فناوری QR Code برای دوستان خود ارسال نمایند.
یکی دیگر از امکانات مهم و جدیدی که در سال ۲۰۲۰ میلادی روانه پلت فرم واتس اپ خواهد شد، آن است که بدون احتیاج به باز کردن اپلیکیشن، پیام های صوتی (Voice messages) را هم همچون پیام های متنی باز کرده و گوش دهند.
همینطور قابلیت جدید دیگری که کاربران واتس اپ از شروع سال ۲۰۲۰ منتظر آن خواهند بود، امکان افزودن فیلتر و ارتقای کیفیت و ظاهر تصاویری است که می خواهند با دوستان خود آنها را به اشتراک گذارند.
اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین پیام رسان های جهان است هم از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می کند و از پروتکل های پیشرفته ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار می باشد.
این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده می باشد، در سال ۲۰۱۶ میلادی لقب پرکاربردترین پیام رسان جهان را گرفت. واتس اپ از آن جهت ضریب امنیت سایبری بالایی دارد که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و مکالمات و اطلاعات شخصی و خصوصی آنها از جانب نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.
شرکت فیسبوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار به دست آورد و از آن زمان تابحال هم با معرفی و افزودن قابلیت های جدید به دنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است.
طبق آخرین آمارهای انتشار یافته، پیام رسان واتس اپ الان میزبان بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه است.