Rate this post

به گزارش عاشق وب سینماهای خانگی برند ال جی در سال ۲۰۲۰ از هوش مصنوعی برای تنظیم صدای خود با محیط استفاده می نمایند.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، چیزی به آغاز نمایشگاه CES نمانده است و این بدان مفهوم است که ما یک مرتبه دیگر با فناوری ها و تجهیزات جدید شرکت های دنیای دیجیتال همچون سینماهای خانگی روبرو خواهیم شد.
شرکت ال. جی در همین راستا از ساندبار(soundbar) یا سینمای خانگی سال ۲۰۲۰ خود با عنوان جدید “کالیبراسیون هوش مصنوعی اتاق”(AI Room Calibration) رونمایی خواهد نمود.
چیزی که دقیقاً این فناوری را از کالیبراسیون اتوماتیک غیرهوش مصنوعی جدا می کند، نامشخص است، اما ال. جی به صورت جد متعهد به استفاده از یادگیری ماشین و فناوری های در رابطه با آن در محصولات خود است.
به نظر می رسد این خصوصیت جدید همراه با فراهم کردن خصوصیت “Dolby Atmos” یا “DTS: X”، با صرف نظر از اتاق یا محیطی که در آن واقع شده است و میزان صدا و شلوغی محیط، همه صداها را با شفافیت بیشتری به گوش مخاطبان در جای جای اتاق می رساند.
باید دید این فناوری در عمل چگونه کار می کند و چقدر مؤثر است، اما خانواده جدید سینماهای خانگی معروف به “SN” شامل “SN۱۱RG “، “SN۱۰YG “، “SN۹YG” و “SN۸YG” امسال دارای گذرگاه ۴K، eARC و فناوری های بیشتری هستند که برای اطمینان از عملکرد خود از آنها استفاده می نمایند.

سینمای خانگی “SN۱۱RG” در صدر این خانواده است که مجهز به یک بسته ۷.۱.۴ با بلندگوهای عقب بی سیم است که می تواند جلوه سه بعدی واقعی صدا را ایجاد کند.
ال جی می گوید دستیار هوشمند گوگل را هم در مدلهای بیشتری در سال ۲۰۲۰ تعبیه می کند.
در مورد قیمت گذاری یا تاریخ عرضه این سینماهای خانگی مجهز به هوش مصنوعی هنوز چیزی گفته نشده است، اما احیانا هفته آینده در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ راجع به آن بیشتر خواهیم فهمید.