Rate this post

به گزارش عاشق وب شرکت خودروسازی هیوندای از پرده برداری از خودروی پرنده خود در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ که ماه آینده برگزار می شود، اطلاع داد.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، نمایشگاه CES بدون شرکت هایی که فناوری های جاه طلبانه رونمایی می کنند، نمایشگاه CES نخواهد بود. در همین راستا شرکت خودروسازی “هیوندای” می خواهد از یک خودروی پرنده در این نمایشگاه رونمایی کند.
این شرکت کره ای در تاریخ ششم ژانویه اولین وسیله نقلیه هوایی شخصی(PAV) خود و همینطور دو طرح مفهومی دیگر رونمایی خواهد نمود که شامل یک وسیله نقلیه زمینی خودران و یک پایانه(هاب) خواهد بود که در آن مسافران امکان انتقال بین دو حالت حمل و نقل را دارند.
برخلاف دیگر پروژه های آینده نگرانه خودرو های پرنده مانند پروژه “skyline” سانفرانسیسکو، “هیوندای” اطلاعات زیادی در مورد این خودروی پرنده عرضه نکرده است. تنها چیزی که می دانیم این است که هر سه مفهوم در کنار یکدیگر کار می کنند تا مردم را در شهرهای پر ازدحام جابجا کنند.
باید دید که این مفهوم اجرایی می شود یا خیر، اما در میان بیشتر از ۷۰ شرکتی که روی خودرو های پرنده کار می کنند، “هیوندای” یکی از سرمایه گذارهای برتر است. این شرکت در ماه سپتامبر به صورت رسمی بخش “حمل و نقل هوایی شهری” را تاسیس کرد و یکی از مهندسان سابق ناسا را ​​برای سرپرستی این بخش جدید استخدام کرد.
بدیهی است که ایستادگی و عدم پذیرش زیادی در راه توسعه خودرو های پرنده وجود دارد، بعنوان مثال، یک مطالعه جدید که توسط دانشگاه میشیگان و شرکت فورد انجام شده است، مشخص کرد که اغلب مردم تمایلی برای در اختیار داشتن یک خودروی پرنده برای خود ندارند، اما امکان دارد خیلی بیشتر از آنچه تصور می شود به تاکسی های پرنده نزدیک باشیم.