Rate this post

به گزارش عاشق وب بزودی تعطیلات کریسمس در اروپا و آمریکا فرا می رسد و مردم باید به فکر خرید یک هدیه کریسمس مناسب برای دوست و یا خانواده خود باشند. پایگاه دیلی میل به انتخاب فناوری های نوینی پرداخته که علاوه بر طراحی زیبا بسیار کاربردی هستند.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، طی این خبر می خواهیم هشت وسیله کاربردی را که می توانند برای هدیه دادن به افراد مناسب باشند را برای شما نمایش داده و معرفی نماییم.

هدفون های بی سیم”Aftershokz Aeropex “

هدفون های بی سیم Aftershokz Aeropex با استفاده از لرزش و استخوان گونه، صدا را به گوش ها منتقل می کنند و ازاین رو هیچ چیزی درون گوش کاربر قرار نمی گیرد. این فناوری به دوندگان و دوچرخه سواران اجازه می دهد تا به راحتی میزان صدای موسیقی را تنظیم کنند. علاوه بر این مورد این هدفون ها ضد عرق و ضد آب هم هستند. قیمت هدفون های مذکور ۱۴۹.۹۵ پوند است.

هدست واقعیت مجازی “Oculus Rift S Virtual Reality Headset and Touch Controllers”

با هدست واقعیت مجازی”Oculus Rift S Virtual Reality Headset and Touch Controllers” به راحتی می توانید خودتان را در کلاس های یوگا تصور کنید. هدست مذکور با تصاویر زیبایی از طبیعت سبب از بین رفتن استرس و اضطراب شما می شود و بدون اینکه از خانه خارج شوید، آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. قیمت هدست واقعیت مجازی مذکور ۳۹۹.۹۹ پوند است.

انگشتر Smartech Motiv Ring

این انگشتر جذاب و شیک که نامش Smartech Motiv Ring است، می توانند داده های خواب، قدم زدن و فعالیت کاربران در ۲۴ ساعت از شبانه روز و در تمام هفت روز هفته را جمع آوری کند و آنرا به گوشی کاربر منتقل کند. طراحی این انگشتر بگونه ای است که کاربران می توانند به راحتی آنرا با هر لباسی استفاده کنند. قیمت این انگشتر زیبا ۲۴۹ پوند است.

مسواک “Oral-B Genius X “

شرکت آمریکایی اورال بی به تازگی مسواک مجهز به فناوری هوش مصنوعی توسعه داده است. این مسواک که “Oral-B Genius X ” نام دارد می تواند توسط یک برنامه به کاربران نحوه صحیح مسواک زدن را آموزش دهد و به آنها پیشنهاداتی عرضه کند که به کاربران در انجام عمل صحیح مسواک زدن کمک می نماید. قیمت مسواک مذکور ۱۲۰ پوند است.

بطری LARQ Bottle Movement

این بطری که “LARQ Bottle Movement” نام دارد، از استیل ضد زنگ توسعه داده شده است و می تواند آب را با استفاده از چراغ های پیشرفته LED که در درب آن تعبیه شده است، تصفیه کند تا باکتری ها و ویروس هایی که امکان دارد در داخل آب باشد از بین بروند. بطری مذکور سبک است و ازاین رو افراد می توانند از آن برای ورزش کردن و سفر استفاده کنند. قیمت این بطری ۷۸ پوند است.

کلاه ایمنی دوچرخه سواری” Hovding ۳”

به تازگی کلاه ایمنی دوچرخه سواری به نام “Hovding ۳” توسعه داده شده که بسیار همانند کیسه هوا یا ایربگ است و در اطراف گردن کاربران قرار می گیرد و هنگام تصادف در ۰.۱ ثانیه باز می شود و همانند ایربگ خودرو عمل می کند تا از برخورد سر کاربران با نواحی خطرناک جلوگیری کند. گفته می شود این کلاه ایمنی تا هشت برابر ایمن تر از کلاه های ایمنی سنتی است و خطر شکستگی جمجمه و ضربه مغزی با داشتن این کلاه کمتر است. قیمت این کلاه ۲۴۹ پوند است.

ردیاب ضد آب “فیت بیت ایس ۲”

ردیاب ضد آب “فیت بیت ایس ۲ ” (Fitbit Ace ۲) برای کودکان توسعه داده شده است و بر گام ها و فعالیتهای کودکان نظارت می کند. همینطور والدین می توانند از آن بعنوان یک آلارم برای بیدار کردن کودکان قبل از رفتن به مدرسه استفاده کنند. قیمت این ردیاب ۶۹.۹۹ پوند است.

بالش مسافرتی” Ostrich Pillow Light “

بالش مسافرتی”Ostrich Pillow Light” برای افرادی که تمایل دارند هنگام خواب در آرامش کامل باشند توسعه داده شده است چونکه با پوشیدن این کلاه به دور سر هیچ نور و صدایی دیگر کاربر را اذیت نخواهد کرد چون که این بالش از ورود نور و صدا جلوگیری می کند. قیمت بالش مذکور ۳۴.۹۹ پوند است.