Rate this post

عاشق وب: خیلی از کارشناسان و مفسرین برآورد و اعلام نموده اند که گوشیهای تاشوی آیفون تا پیش از سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار عرضه نخواهند شد.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، کارشناسان و مفسرین فعال در موسسه market analysis UBS اخیرا برآورد و اعلام نموده اند که کاربران و علاقمندان به خریداری و استفاده از گوشیهای هوشمند تاشوی آیفون باید تا سال ۲۰۲۱ میلادی صبر کرده و منتظر بمانند چونکه توسعه، تولید و عرضه این محصولات تا دو سال دیگر به طول خواهد انجامید.
این بدان معناست که گوشیهای آیفون تاشو و مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر تا پیش از سال ۲۰۲۱ میلادی به بازارهای جهانی عرضه نخواهند شد چونکه پیش تر نیز گزارش ها حاکی از عرضه تبلت های تاشوی آیپد اپل در سال ۲۰۲۱ بود بدین سبب انتظار می رود این غول تکنولوژی آمریکایی می خواهد تولید و عرضه محصولات تاشوی خودرا در دو سال آینده کلید بزند.
همین طور پیش بینی می شود که کاربران و علاقمندان قادر خواهند بود این گوشیهای تاشو را با قیمت پایه حدود یک هزار دلار خریداری و استفاده کنند.
همچون اولین شرکت های تولیدکننده موبایل که از برنامه های خود برای توسعه و تولید گوشیهای هوشمند تاشو و مجهز به نمایشگرهای انعطاف پذیر رونمایی کردند، سامسونگ و هواوی بودند که نام محصولات مذکور خودرا به ترتیب سامسونگ گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold) و هواوی میت ایکس (Huawei Mate X) نامیدند.
طبق گزارش وب سایت notebookcheck، خیلی از منتقدان و کاربران همواره از اینکه چرا اپل هیچ قصد و برنامه ای برای رونمایی و عرضه گوشیهای هوشمند تاشو و منعطف ندارد، به شدت انتقاد کرده بودند اما حالا بنظر می رسد که این شرکت نیز به منظور رقابت با سایر غول های تکنولوژی در حال توسعه محصولات جدیدی است که به فناوری نمایشگرهای تاشو و انعطاف پذیر تجهیز خواهد شد.
با عنایت به آنکه در سال های اخیر بازار گوشیهای هوشمند و سایر محصولات مرتبط همچون تبلت با رکود و کاهش قابل توجهی از لحاظ میزان فروش و درآمدزایی برای شرکت های توسعه دهنده و غول های تکنولوژی مواجه گشته اند، در طول یک سال قبل تمرکز ویژه ای بر روی توسعه محصولات مجهز به تکنولوژی های جدید همچون شبکه نسل پنجم اینترنت ۵G و نمایشگرهای تاشو کرده اند تا بدین ترتیب بتوانند نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به دنیای تکنولوژی را جلب کنند و سهم شایان توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهند.
در طول یک سال قبل رقابت تنگاتنگی میان شرکت های تکنولوژی همچون سامسونگ، اپل، هواوی و سایر تولیدکنندگان موبایل برای توسعه گوشیها و محصولات مجهز به فناوری نمایشگرهای تاشو در گرفته است به شکلی که اخبار و گزارش های مختلفی از طرف منابع مختلف خبری منتشر می شود که نشان دهنده تلاش بی وقفه آنها برای تولید و عرضه چنین محصولاتی است.

منبع: