Rate this post

به گزارش عاشق وب مدیرعامل شرکت خودروسازی دایملر(شرکت مادر مرسدس بنز) تایید نمود که مهندسان این شرکت در حال ساخت یک نسخه بدون آلایندگی و الکتریکی از شاسی بلند کلاس G هستند.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، دو سال پیش “دیتر زیچ” رئیس وقت مرسدس اظهار داشت که این شرکت برنامه ریزی نموده است تا سال ۲۰۲۲ نسخه های الکتریکی از همه مدلهای خود داشته باشد.
سال قبل بود که مرسدس از نخستین شاسی بلند(SUV) برقی خود رونمایی نمود. حالا توییت “ساشا پالنبرگ” رئیس بخش تحول دیجیتال در دایملر(شرکت مادر مرسدس) به نقل از “اولا کالنیوس” مدیرعامل دایملر نشان داده است باید منتظر یک نسخه برقی از کلاس G مرسدس بنز باشیم.
کارشناسان می گویند مرسدس حتما یک باتری بسیار بزرگ روی این شاسی بلند بزرگ نصب خواهد نمود که قاعدتا به وزن آن هم اضافه می کند.
اما ظاهراً با این گفته کلنیوس که “در گذشته بحث هایی وجود داشت که ما باید این کلاس را متوقف نماییم، اما چیزی که من الان می بینم، می گویم جدیدترین مرسدس یک کلاس G خواهد بود”، به نظر می آید این شرکت مایل به سرمایه گذاری لازم در مهندسی این خودرو برای ساخت یک نسخه برقی بی نقص است.