Rate this post

به گزارش عاشق وب یک استارتاپ با نام عجیب ˮThe God Thingsˮ به مفهوم ˮچیزهای خداˮ موفق به ساخت کوچکترین چاپگر رنگی قابل حمل دنیا شده است که می تواند روی هر سطحی عملیات چاپ را انجام دهد.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا و به نقل از گیزمگ، یک استارتاپ با نام عجیب “چیزهای خدا”(The God Things) که احیانا اشاره به کامل و بهترین بودن محصولاتش دارد، ادعا می کند کوچکترین چاپگر رنگی پرتابل دنیا معروف به “پرین کیوب”(PrinCube) را ساخته است که هم هنگام عملیات نیازی به اتصال به برق ندارد و هم می تواند روی هر سطحی عملیات چاپ را انجام دهد.
البته “پرین کیوب” یک دستگاه کاملاً مستقل نیست و باید از راه وای-فای با یک برنامه اندروید/ iOS در تلفن هوشمند یا کامپیوتر کاربر ارتباط داشته باشد. کاربر با استفاده از آن برنامه می تواند متن های دلخواه خویش را ایجاد کند یا عکس و یا سایر طرح های گرافیکی را وارد کند. سپس این متون یا تصاویر به صورت بی سیم به حافظه چاپگر منتقل و چاپ می شوند.

“پرین کیوب” تقریباً بر روی هر سطح صافی قرار بگیرد، به محض اینکه کاربر آنرا به صورت افقی با دست حرکت دهد، عملیات چاپ را انجام می دهد.
طبق گفته سازندگان، “پرین کیوب” با یک مرتبه شارژ ۲ ساعته باتری لیتیوم یونی ۹۰۰ میلی آمپر ساعتی از راه کابلUSB به مدت شش ساعت می تواند با یک کارتریج جوهر سه رنگ چاپ کند که معادل پر کردن کامل ۴۱۵ قطعه کاغذ A4 است.

وزن این چاپگر همراه با کارتریج ۱۶۰ گرم است و دارای یک پوشش زیرین قابل جابجایی است که برای وقتی طراحی شده است که دستگاه بی استفاده است و در جیب یا کیف قرار می گیرد.
قیمت برنامه ریزی شده فروش این چاپگر که نحوه عملکرد آنرا در ویدیوی زیر می بینید، ۱۹۹ دلار است که با رسیدن به تولید انبوه به فروش خواهد رسید.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود کنید: video/mp4