Rate this post

به گزارش عاشق وب درآمدهای شرکت چینی علی بابا در سه ماهه سوم سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد رشد و افزایش پیدا کرده است.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، شرکت چینی علی بابا اخیرا آمار و گزارش های مربوط به سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ میلادی را منتشر نموده که گویای رشد و افزایش ۴۰ درصدی در میزان درآمدهای این شرکت بزرگ چینی در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۸ است.
شرکت علی بابا که نمونه چینی شرکت آمریکایی آمازون است و به منظور رقابت و به چالش کشاندن آن وارد این عرصه شد. علی بابا (Alibaba) در سال ۱۹۹۹ میلادی توسط وی تاسیس و افتتاح شد تا به فروش آنلاین محصولات گوناگون در سراسر جهان بپردازد.
طبق گزارش وب سایت Financial World، دنیل ژانگ، مدیر ارشد اجرایی شرکت علی بابا، خاطرنشان کرده است که این گروه بیستمین سالگرد آغاز فعالیت خویش را در سپتامبر جشن گرفته و به منظور گسترش و توسعه تجارت های بین المللی و درآمدزایی خود برنامه های طولانی مدتی دارد.
تعداد کاربران فعال محصولات این شرکت در بازار چین با ۱۹ میلیون افزایش نسبت به سه ماهه دوم سال جاری میلادی، به ۶۹۳ میلیون رسیده است
درآمدهای علی بابا با ۴۰ درصد افزایش به ۱۶.۶ میلیون دلار در سومین فصل از سال ۲۰۱۸ میلادی رسیده این در حالیست که جک ما، موسس و مدیرعامل این شرکت چند ماه قبل از سمت خود کناره گیری کرد.