Rate this post

عاشق وب: آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان خواهان تاسیس یک میلیون ایستگاه شارژ برای وسایل نقلیه برقی تا سال ۲۰۳۰ شد.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، تعداد ایستگاه های شارژ خودرو های برقی در آلمان هنوز کم است و فاصله بسیاری بین هر ایستگاه وجود دارد، اما به احتمال قریب به یقین طی یک دهه آتی حداقل در آلمان مثل پمپ های بنزین در همه جا می توان آنها را دید و دسترسی آسانی به آنها به وجود خواهد آمد.
“آنگلا مرکل” صدر اعظم آلمان اخیرا اعلام نموده است که دولت تا سال ۲۰۳۰ می خواهد یک میلیون ایستگاه شارژ در این کشور داشته باشد. این رقم نشان دهنده رشد ۵۰ برابری نسبت به ۲۰ هزار ایستگاه موجود هم اکنون است.
این اظهارات در جلسات چهار نوامبر با صاحبان صنایع گفته شد تا در مورد چگونگی تسریع کار هر دو طرف(دولت و صنایع) برای رفتن به سمت وسایل نقلیه برقی صحبت کنند.
این استراتژی گام به گام یک اقدام لازم است. اتحادیه اروپا می خواهد تا سال ۲۰۵۰ تولید آلاینده کربن را در این قاره به صفر برساند، اما کشورهایی مانند فرانسه عجله بیشتری دارند و می خواهند فروش خودرو های احتراقی را تا سال ۲۰۴۰ ممنوع اعلام کنند.
اگر این اتفاق بیفتد، باید ایستگاه های شارژ به اندازه کافی وجود داشته باشد که رانندگان بتوانند بدون نگرانی خودروی برقی خودرا شارژ کنند.
هدف آلمان یک هدف قابل دستیابی است. خودروسازان آلمانی نه تنها تولید خودرو های برقی را دنبال می کنند، بلکه به فکر ساخت راه اندازی شبکه های شارژ نیز هستند. آنها مشتاق ایجاد شبکه های بزرگ شارژ برای افزایش فروش خودرو های برقی و بهبود اعتبار خود هستند.

منبع: