Rate this post

عاشق وب: بگفته کارشناسان فعال در حوزه فناوری، کاربرانی که قصد خریداری گوشیهای آیفون را دارند، بهتر است با عنایت به نیاز و بودجه خود در این مورد تصمیم گیری و انتخاب کنند.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، برمبنای گزارشی که در وب سایت دیجیتال ترندز آمده است، کارشناسان فعال در حوزه فناوری با بررسی و تحلیل قابلیت های کاربردی و مشخصات فنی موجود در مدلهای مختلف آیفون های جدید، لیست و گزارشی را تهیه و منتشر نموده اند که به کاربران و علاقمندان به خریداری گوشیهای آیفون کمک و راهنمایی می کند تا کدام مدل آنرا تهیه، خریداری و استفاده کنند.
اپل بعنوان توسعه دهنده گوشیهای هوشمند آیفون هر ساله در جریان برگزاری رویدادی از مدلهای جدید گوشیهای خود رونمایی و پرده برداری می کند که همچون جدیدترین گوشیهای آن می توان به آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس اشاره نمود که در سپتامبر ۲۰۱۹ رونمایی و سپس روانه بازارهای جهانی شد.
اپل به هنگام معرفی این محصولات جدید، آیفون ۱۱ را جایگزینی برای آیفون ایکس آر نامید که از قیمت پایین تر و اندازه کوچکتری نسبت به دو مدل پرچمدار دیگر برخوردارست و درواقع، نسخه مقرون به صرفه و اقتصادی گوشیهای آیفون محسوب می شود.
طبق گزارش وب سایت CNBC، قیمت گوشیهای هوشمند آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس به ترتیب ۶۹۹ دلار، ۹۹۹ دلار و ۱۰۹۹ دلار گزارش و اعلام شده است.
پیش تر نیز خیلی از کارشناسان و مفسرین فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام نموده بودند که استقبال کاربران و مشتریان در بازارهای جهانی خصوصاً چین از گوشی مقرون به صرفه آیفون ۱۱ بسیار بیشتر از دو مدل دیگر آن خواهد بود.
حالا اخیرا کارشناسان لیستی از مدل گوشیهای جدید آیفون که در طول یکی دو سال اخیر معرفی و عرضه شده اند، منتشر نموده اند تا کاربران بتوانند برمبنای نیاز خود بهترین و مناسب ترین گوشی موجود در بازار را خریداری و استفاده کنند.
آیفون ۱۱؛ مناسب برای اکثریت کاربران / کاربران با استفاده معمولی از موبایل
آیفون ۱۱ پرو و آیفون پرو مکس؛ مناسب برای علاقمندان به عکاسی
آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو مکس؛ مناسب برای تاجران و صاحبان کسب و کار
آیفون ۸ و آیفون ۱۰ (ایکس)؛ مناسب برای کاربرانی که برای نخستین بار آیفون می خرند

منبع: