Rate this post

عاشق وب: شرکت سامسونگ برای نخستین بار در حوزه گوشیهای تاشو به سراغ الهام از گوشیهای قدیمی که مانند صدف از وسط به صورت عمودی بسته می شدند، رفته است و با طرحی که منتشر نموده گویا می خواهد گوشی تاشوی بعدی خودرا به این شکل بسازد.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، فناوری صفحه نمایش تاشو سامسونگ فقط به گوشیهای کتابی شبیه به “گلکسی فولد” محدود نمی گردد.
این شرکت از کنفرانس توسعه دهنده سالانه خود برای پیش نمایش یک طرح شامل یک گوشی تاشوی مفهومی که به شکل عمودی تا می شود، بهره برده است.
سامسونگ می گوید این مفهوم را تنها بعنوان قسمتی از کار کلی خود روی دستگاه های تاشو تولید کرده است، اما مشخص است که این طرح قابلیت تبدیل به واقعیت را دارد.
یک ویدیوی کوتاه از این طرح حالت ضبط ویدیو در حالت تمام صفحه را نشان میدهد که وقتی گوشی ۹۰ درجه تا می شود، تصویر در نیمه بالایی قرار می گیرد و نیمه پایینی شامل گزینه های مختلف در حالت فیلمبرداری است. خاصیت این گوشی در خصوص تا شدن از وسط برای ضبط کلیپ های سلفی ایده آل است، چونکه می توان از نیمه پایینی گوشی بعنوان یک پایه بهره برد تا گوشی ثابت بماند و فیلمبرداری کند.
بااینکه سامسونگ به یک نسخه تولیدی متعهد نشده است، اما مطمئناً توسعه دستگاه های صدفی را در فکر دارد.
این شرکت فناوری سال ها پیش تلفن های دکمه ای تاشو تولید می کرد و سابقه درخشانی در این عرصه دارد، هر چند پیشرفت فناوری و انتظار مشتریان حالا ساخت گوشیهای تاشو را دشوار کرده است.
به هر حال هنوز هم خیلی از مردم هستند که دوست دارند بعد از اختتام تماس گوشی خودرا که از وسط تا می شود محکم ببندند و از آن حس خوبی می گیرند، اما با گوشیهای جدید این حس به فراموشی سپرده شده است و شاید حالا با توسعه این گوشی جدید باردیگر احیا شود.

منبع: