Rate this post

عاشق وب: اطلاعات حساس و خصوصی از رمزگذاری قوی در برابر جمع کننده داده های کنجکاوی در سراسر جهان محافظت می کند.

رمزگذاری در اینترنت و اهمیت آن

اول از هرچیز دلایل رمزگذاری را مطرح می کنیم:

فقط از زمان افشاگری های ادوارد اسنودن در سراسر جهان و مشکوک به گوش دادن به مستقل سرویس های اطلاعاتی ایالات متحده و انگلیس (NSA ، GCHQ ، و غیره) که برقراری ارتباط دیجیتال به یک نیاز اساسی جامعه تبدیل شده است. ارتباطات دیجیتالی در دنیای امروز امری ضروری و ضروری است و در عین حال شامل کلیه زمینه های زندگی روزمره است. اطلاعات حساس و خصوصی به کارت پستال تعلق نمی گیرد ، قابل مقایسه با نامه ای که از پیام محافظت می کند ، از رمزگذاری قوی در برابر جمع کننده داده های کنجکاوی در سراسر جهان محافظت می کند. یکی دیگر از دلایل استفاده گسترده از VPN ، سانسـور روزافزون است – نه تنها در کشورهای استیدادی، وب سایت های مسدود شده ، اطلاعات غیرقابل بازیافت به دلایل سیـاسی یا مـذهبی ، همچنین در اینجا به VPN (شبکه خصوصی مجازی) کمک می کند – به طوری که هیچ کس قادر به نظارت بر دسترسی به صفحات وب نباشد ، همچنین مسدود نشود. یکی از دلایل محبوبیت VPN های Websecuritas.com در MiddleEast و چین. پس طبیعی است که انسان متمدن باری در امان ماندن از افشای حریم خصوصی اش به سمت خرید VPN و خرید فیلتر شکن می رود.
اما حتی با انتخاب VPN ، برخی قوانین اساسی در نظر گرفته شده است – مانند انتخاب ارائه دهنده مناسب.
ارائه دهندگان VPN بسیاری هستند ، با همه چیز تبلیغ می شوند. ارزان ، سریع و ایمن – با این حال ، تنها تعداد معدودی می توانند در برابر یک ارزیابی عینی ایستادگی کنند.

کشورهای ارائه دهنده سرویس VPN:

شما چقدر برای خرید VPN ، خرید فیلتر شکن، خرید پروکسی تلگرام، ساکس ، کریو و PPTP وقت می گذارید و اهمیت می دهید؟ آیا امن بودن و حفظ حریم شخصی در اینترنت برای شما اولویت دارد؟ آیا برای خرید وی پی ان و سایر فیلترشکن های موبایل فرصت کافی را دارید؟

چقدر می توان با ارائه دهنده آمریکایی ، انگلیسی یا اروپای شرقی رزرو کرد؟ قیمت ها ممکن است وسوسه انگیز باشد ، اما داده های شما با چنین ارائه دهندگان امن نیست. کلیه شرکتهای مستقر در ایالات متحده باید بنا به درخواست مقامات ، اطلاعات مشتری و کلیدهای SSL را در اختیار هر کاربر قرار دهند – حتی اگر داده ها در اروپا ذخیره شوند. بنابراین ، اولین ارائه دهندگان قبلاً خدمات خود را در ایالات متحده متوقف کرده اند. محافظت جدی از ارتباطات تضمین نمی شود. (رجوع کنید به Lavabit و Cryptoseal) در هیچ کجا حفاظت از داده ها در آگاهی و قانون لمس نشده تر از آلمان نیست – افرادی که با مکان رومانی تبلیغ می کنند ، نه به دلیل امنیت و حاکمیت قانون بلکه صرفاً به دلایل مالیاتی هستند. در آلمان مجاز به ورود به سیستم نیست و هیچ گونه اطلاعاتی برای نگهداری وجود ندارد. در ابتدای سال ۲۰۱۴ ، همه جاه طلبی های سیاستمداران امنیتی زودرس به عنوان ناسازگار با قوانین اروپا طبقه بندی شدند و توسط ECJ در لوکزامبورگ متوقف شد.