Rate this post

به گزارش عاشق وب گزارش های انتشار یافته حاکیست که اینستاگرام مقرر است قابلیت جدیدی را به پلتفرم خود بیفزاید تا کاربران بتوانند مخاطبان استوری های خویش را ویرایش کنند.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، اینستاگرام یکی از بزرگترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان به حساب می آید که بر مبنای آخرین آمارهای انتشار یافته، میزبان بالغ بر یک میلیارد کاربر فعال در کشورهای مختلف جهان است که هر از گاهی با افزودن قابلیت های جدید، تلاش دارد نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندانش را به خود جلب نماید و سهم خویش را در بین شبکه های اجتماعی افزایش دهد.
حالا اخیرا گزارش های جدیدی در وب سایت digitalinformationworld انتشار یافته است که نشان داده است این شبکه اجتماعی در نظر دارد به کاربران کمک نماید تا در تعیین و ویرایش مخاطبان استوری های به اشتراک گذاشته شده خود اختیار و سرعت عمل بیشتری داشته باشند.
به نظر می آید که کاربران به هنگام به اشتراک گذاشتن استوری در پلتفرم اینستاگرام، قادر خواهند بود گزینه جدیدی را تحت عنوان edit audience مشاهده کنند که به واسطه آن قادر خواهند بود افراد و فالوورهای موردنظر خویش را از مشاهده استوری خود منع کنند. گفته می شود که این توانایی درواقع یک میانبر به Hide story from است.
قابلیت افزودن استوری های اینستاگرام در ماه آگوست سال قبل ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی افزوده شد و از همان ابتدا میلیون ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تابحال که حدود بیشتر از یک سال می گذرد، می توان گفت این توانایی مهم ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تابحال به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.