Rate this post

به گزارش عاشق وب حدود دو ماه پیش بود که به صورت غیررسمی تصاویری از گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۴ انتشار یافت، به تازگی هم تصاویری از گوشی جدید این کمپانی موسوم به گوگل ˮپیکسل ۴ ایکس الˮ(Pixel 4 XL) انتشار یافته است.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا و به نقل از سی نت، تابحال چند تصویر و یک ویدیو از گوگل پیکسل ۴ ایکس ال به صورت غیررسمی انتشار یافته است.
بنابر گزارش ها فروشگاه خرید و فروش موبایل مستقر در ویتنام به نام “دی استور”(D Store Mobile) حدود بیست تصویر از مدل آزمایشی رنگ سفید گوشی گوگل پیکسل ۴ ایکس ال منتشر نموده است. با مشاهده تصاویر می توان دریافت چیز جدیدی در این گوشیها افزوده نشده است.
اما “جیکوب کاسترینیکس”(Jacob Kastrenakes) در گفتگو با ورج با این نظر مخالف بود و گفت چند نکته جالب درباره این گوشیها وجود دارد.

بنابر گفته های وی احیانا سرعت ثبت تصاویر در این سری از گوشیهای گوگل بیشتر شده است. البته این مورد در گوشیهای سری پیشین گوگل هم بوده است چونکه سرعت ثبت تصاویر در گوگل پیکسل ۴ f / 1.73 و پیکسل ۳، f/1.8 بود. گشودگی دیافراگم دوربین اصلی گوشی گوگل پیکسل ۴ ایکس ال بیشتر از مدلهای پیشین است و دارای رزولوشن با ضریب منظری ۴: ۳ است اما این گوشی می تواند تصاویری با رزولوشن ضریب منظری ۱۶: ۹ برای کابران ثبت کند. بنابر گزارش ها احیانا این گوشیها در ماه اکتبر عرضه خواهند شد.