Rate this post

عاشق وب نجات زمین با پاک کننده فراصوت!
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا و به نقل از گیزمگ، آیا تاکنون آرزو کرده اید که کاش یک وسیله جادویی برای تمیز کردن همه چیز داشتید؟ حالا این آرزو به واقعیت تبدیل گشته است. دستگاه تمیز کننده فراصوت “سونیک سوک”(Sonic Soak) روشی جدید برای تمیز کردن همه چیز از جواهرات و لباس ها گرفته تا میوه ها و سبزیجات است.
این وسیله کاربردی کوچک از ۵۰ وات نیرو استفاده می نماید و با انتشار ۵۰ هزار لرزش فراصوت در ثانیه منجر به نابودی میکروب ها و باکتری ها و تمیز شدن عمیق همه چیز می شود.
با این وسیله می توان از شر باکتری ها و سایر سموم دفع آفات و همه آلودگی ها خلاص شد. استفاده از آن نیز بسیار ساده است. بدین ترتیب که هر چیزی را که می خواهید تمیز شود همراه با “سونیک سوک” بسادگی در یک ظرف پر از آب قرار می دهید و دستگاه را روشن می کنید و دکمه شروع را فشار می دهید. سپس در کمترین زمان ممکن تمیزی را برای شما به ارمغان می آورد.
این دستگاه برای مسافرت و کمپینگ نیز بسیار مفید می باشد، برای اینکه اساسا نمی توان ماشین ظرفشویی یا لباسشویی را با خود همه جا برد یا در همه جا در دسترس نیستند، در صورتیکه “سونیک سوک” می تواند در جیب شما جا بگیرد.
این وسیله منجر به کاهش مصرف برق نیز می شود، چونکه دیگر از وسایل پرمصرفی مانند ماشین لباسشویی استفاده نخواهید کرد. “سونیک سوک” نسبت به ماشین لباسشویی استاندارد ۴۰ برابر آب و ۱۵ برابر انرژی کمتری استفاده می نماید.
این دستگاه پاک کننده اولتراسونیک ۲۵۰ دلار قیمت دارد.

منبع: