Rate this post

به گزارش عاشق وب هواوی از بزرگترین و قدرتمندترین تراشه پردازنده مبتنی بر هوش مصنوعی در جهان رونمایی نمود.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، هوش مصنوعی یکی از جدیدترین و محبوب ترین فناوری های روز جهان به حساب می آید که در صنایع و حوزه های مختلفی همچون تکنولوژی، خودروسازی، شهرسازی، هوا و فضا و غیره کاربردهای فراوانی خواهد داشت و به روند رشد و پیشرفت بشر در زمینه های مختلف کمک بسزایی خواهد نمود.
شرکت چینی هواوی روز گذشته رسما از تراشه پردازنده Ascend ۹۱۰ که بزرگترین و قدرتمندترین پردازنده مبتنی بر هوش مصنوعی در جهان است، رونمایی و پرده برداری کرد تا به تمامی غول های تکنولوژی در جهان ثابت کند که در جهت پیشرفت به سمت جهانی هوشمندانه تر گام های بلند و مستحکمی برداشته است.
طبق گزارش وب سایت interestingengineering، اریک ژو، مدیر بخش هوش مصنوعی در شرکت هواوی، در این خصوص تصریح کرد: ما از اکتبر سال قبل که از برنامه های دقیق خود در فناوری های هوش مصنوعی اطلاع داده و سخن گفتیم، پیشرفت های قابل توجهی داشته ایم.
ایشان در ادامه اضافه کرد: خوشبختانه همه چیز از واحد تحقیق و توسعه گرفته تا راه اندازی خط تولید، طبق برنامه به پیش رفته است و ما طبق وعده های خود، در آینده ای نزدیک قادر خواهیم بود یک پردازنده قوی مبتنی بر هوش مصنوعی را تولید و به بازارهای جهانی عرضه نماییم.