Rate this post

عاشق وب: آیفون ایکس آر عنوان پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی هوشمند بازار ایالات متحده آمریکا در دومین فصل از سال ۲۰۱۹ میلادی را به خود اختصاص داد.

به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، آیفون ایکس آر ( iphone XR) که بعنوان یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه و نسبتا ارزان قیمت نسبت به دو پرچمدار دیگر آیفون از طرف شرکت آمریکایی اپل معرفی، رونمایی و ارائه شد، توانست در بازارهای جهانی و کشورهای مختلف نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به محصولات فناوری را به سمت و سوی خودرا جلب نماید.

حالا تازه ترین اخبار و گزارش های انتشار یافته حاکیست که این گوشی موفق شده است عنوان پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی هوشمند فروخته شده در بازار ایالات متحده آمریکا را در دومین سه ماهه از سال جاری میلادی را از آن خود کند و سهم خودرا در این بازار مهم به ۷.۸ درصد برساند.

بر اساس آمار و گزارش های موسسه تحقیقاتی Kantar World Panel که وب سایت phonearena آمده است، این گوشی توانسته است در این بازه زمانی گوی رقابت را از گوشیهای آیفون ۸ و آیفون ایکس اس مکس نیز برباید و در جایگاه بالاتری در مقایسه با آنها بایستد.

پرچمداران سامسونگ نیز همچون گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم جدول پرفروش ترین گوشیهای آمریکا جای گرفته اند.

منبع: