5/5 - (1 امتیاز)

عاشق وب: میزان فروش گوشیهای آیفون در بازار هند در اولین فصل از سال جاری میلادی با ۴۲ درصد رشد روبه رو شده است.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، هند بعنوان دومین بازار بزرگ فروش موبایل در جهان، همواره یکی از بازارهای مهمی به حساب می آید که تولیدکنندگان موبایل و غول های تکنولوژی به آن توجه خاصی کرده و به میزان فروش و موفقیت خود در آن اهمیت می دهند.
حالا تازه ترین و آمارهای انتشار یافته در وب سایت phonearena نشان داده است که اپل توانسته است عملکرد و میزان فروش موفقیت آمیزی را در بازار هند به خود اختصاص دهد و رشد و افزایشی ۴۲ درصدی را برای گوشی فروش گوشیهای آیفون به ارمغان بیاورد.
تعداد کثیری از کارشناسان و تحلیلگران بازارهای محصولات فناوری هم زمان با رونمایی و عرضه گوشیهای سری جدید آیفون پیش بینی و اعلام نموده بودند که استقبال کاربران در بعضی از کشورها همچون هند و چین با کاهش قابل ملاحظه ای روبرو خواهد شد اما بنظر می رسد که برآورد آنها چندان درست از آب درنیامده است و در عوض، فروش آیفون در هند رشد شایان توجهی را تجربه کرده است.
بازار کشورهای چین و هند با عنایت به جمعیت بسیار بالای کاربران و همین طور تنوع در سلیقه و قدرت خرید آنها، همواره از اهمیت خاص و بسزایی برای شرکت های فعال در حوزه ی تکنولوژی برخوردار می باشد و کاهش یا افزایش میزان فروش آنها در این کشورها می تواند نشان دهنده موفقیت یا عدم موفقیت آنها باشد.

منبع: