Rate this post

عاشق وب یک داشبورد و یک دریا ویژگی!
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، به غیر از چندین بازی کامپیوتری که روی نمایشگر خودرو های خودران و برقی تسلا موجود شده است، رانندگان در طول این سال ها از مزایای فوق العاده دیگر این نمایشگر هم بهره برده اند.
تا اینکه دو سال پیش، مسئولان تسلا “اسکچ پد”(Sketchpad) را برای سیستم سرگرمی خودرو های تسلا در نظر گرفتند تا وقتی رانندگان بعنوان مثال در حال انتظار برای شارژ شدن باتری خودرو هستند، بتوانند با این برنامه نقاشی و اشکال متفاوت بکشند.
امروز این شرکت اعلام نموده است که در به روزرسانی نرم افزاری بعدی خود خصوصیت های بیشتری را از این برنامه در اختیار رانندگان می گذارد.
در صورتی که دقیقاً معلوم نیست که چه چیزی در راه می باشد و چه چیزهایی در دسترس قرار می گیرد، اما معمولاً مشتری های تسلا در شبکه های اجتماعی درخواست ها و حتی آرزوهای خویش را در حساب کاربری شرکت و مخصوصاً حساب کاربری شخصی “ایلان ماسک” بنیانگذار و رئیس تسلا مطرح می کنند. تسلا و ماسک هم معمولاً این خواسته ها را محقق می کنند.
حالا هم احتمال می رود خصوصیت های جدید روی نمایشگر تسلا موسوم به “اسکچ پد” درخواست یک یا چند مشتری باشد که تسلا به آن جامه عمل پوشانده است.
بعنوان مثال دارندگان خودروی تسلا طی ماه گذشته درخواست های متفاوتی همچون پشتیبانی از انیمیشن داشته اند که امکان دارد این خصوصیت ها بزودی به “اسکچ پد” برسد.
به نظر می آید با عنایت به گفته های ایلان ماسک، خصوصیت های خلاقانه بیشتری همچون یک ابزار موسیقی و حتی کارائوکه(سیستم پخش موسیقی و نمایش متن ترانه روی نمایشگر برای خواندن افراد به جای خواننده اصلی) هم در راه می باشد.
تسلا اخیرا چند بازی کامپیوتری برای “اسکچ پد” عرضه کرده است که برای بازی کردن یکی از آنها که یک بازی ماشینی است، حتی می توان از فرمان، پدال ترمز و پدال گاز خودرو برای هدایت خودروی داخل بازی بهره برد.
کارائوکه ابزاری سرگرم کننده برای دوستداران آوازخوانی است که از راه یک صفحه نمایش و یک میکروفن این امکان را برای افراد مبتدی فراهم می آورد تا در حین پخش موسیقی بی کلامِ آوازهای مشهور، متن اشعار آنها را بر صفحه نمایش ببینند و از راه میکروفن به ضبط صدای خود بپردازند.