Rate this post

عاشق وب: نتایج تازه ترین تحقیقات صورت گرفته نشان داده است که گوشیهای هوشمند ساخت اپل و هواوی نسبت به سایر برندهای موبایل سرسخت تر و مقاوم ترند.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، با اینکه مقاومت گوشیهای هوشمند اپل یعنی سری های مختلف آیفون بر هیچکس پوشیده نیست و همواره کاربران گوشیهای هوشمند از مقاومت آن اعلام رضایت و خشنودی می کنند، اما بنظر می رسد که یکی از بزرگترین رقبای آن یعنی شرکت چینی هواوی نیز توانسته است به خوبی در این زمینه با اپل رقابت کند و گوشیهای مقاوم و باکیفیتی را به بازارهای جهانی عرضه نماید.
حالا تازه ترین تحقیقات و بررسی های صورت گرفته توسط مؤسسه تحقیقاتی Harris Interactive نشان داده است که دو شرکت هواوی و اپل از میان برندهای حاضر در بازارهای جهانی موفق شده اند بیشترین میزان رضایتمندی را در کاربران ایجاد کنند، چونکه کاربران بر این باورند گوشیهای هوشمند ساخت این دو برند آمریکایی و چینی نسبت به سایر نمونه های مشابه، از مقاومت بیشتری برخوردار می باشد.
البته در این رده بندی، برند زیرمجموعه هواوی، آنر (Honor) نیز توانسته است پس از هواوی قرار بگیرد و از بسیاری دیگر از برندهای برتر موجود در بازار عملکرد بهتری را برای خود به ثبت برساند.
در بررسی و تحقیقات این مؤسسه، عوامل و شاخصهای مختلفی نظیر مقاومت در مقابل نفوذ آب و خاک، مقاومت در مقابل ضربه های مختلف به بدنه و صفحه نمایش و در نهایت مقاومت صفحه و بدنه مقابل خراشیدگی در نظر گرفته شده اند.

منبع: