Rate this post

به گزارش عاشق وب ارسال پیامک های تبلیغاتی بدون مجوز از راه تلفن ثابت غیرقانونی می باشد و با متخلفان برخورد قانونی می شود.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، ارسال پیامک های تبلیغاتی از راه تلفن ثابت چه به صورت متنی و چه به صورت صدا (voice) در صورت نداشتن مجوز، تخلف محسوب شده و برابر مقررات با آنان برخورد قانونی می شود.

شرکت مخابرات ایران اعلام نموده که با عنایت به ضرورت رعایت مشتری مداری و حفظ حریم شخصی کاربران همواره فعالیت های خویش را با تاکید بر برقراری ارتباطات پایدار به همراه اقدامات حرفه ای برای ارتقای سطح کیفی عرضه خدمات به تمام مشتریان شامل تجاری، خانگی و غیره پایه گذاری کرده و تمامی شهروندان می توانند جهت پیگیری این گونه موارد از راه سامانه ارتباط مردمی (۲۰۲۱) اقدام نمایند.

بر طبق این گزارش احترام به حریم خصوصی مشتریان یک مزیت رقابتی برای تمامی برندها است و همینطور با توسعه روز افزون فضای وب و سوءاستفاده از اطلاعات حریم خصوصی مشتریان، این مورد اهمیت بیشتری هم پیداکرده است.

به طورکلی، ارسال اطلاعات از راه پیامک های تبلیغاتی و مواردی ازاین دست باید بگونه ای باشد که حریم خصوصی تمام شهروندان مراعات شده و همراه با توافق اولیه و جلب رضایت آنان باشد، چونکه اطلاعات مربوط به صاحبان خطوط تلفن، محرمانه بوده و در صورت شکایت کاربران از راه درگاه های ذکر شده در خبر در اسرع وقت از راه درگاه های ارتباطی شرکت مخابرات ایران، پیگیری و ترتیب اثر داده می شود.