Rate this post

عاشق وب: پژوهشگران یکی از شرکت های دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی نرم افزاری را برای حوزه آموزش سلامت تولید کرد.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، مرتضی ستار، مجری طرح با اشاره به طراحی و عرضه اپلیکشن آموزشی، اظهار داشت: اپلیکیشن تولید شده در حوزه آموزش سلامت و در محیط های اندروید و IOS قابل اجرا می باشد و شامل بخش های مختلف همچون “دانشکده مجازی”، “خدمات پزشکی”، “آزمون”، “فروشگاه آنلاین”، “آموزش سلامت عمومی و خصوصی”، “دوره های بازآموزی پزشکان و پرستاران” و “دوره ضمن خدمت” می شود.
وی با اشاره به سابقه ۱۵ ساله شرکت در حوزه آموزش الکترونیک و کار با دانشگاه ها اظهار نمود: طی این مدت به یک سامانه آموزشی تحت موبایل احساس نیاز می کردیم، البته در این عرصه سامانه هایی بودند که همه تحت وب و ویندوز کار می کردند، پس برمبنای تجربه، این طرح را با محتوای داخلی نوشتیم که در حال توسعه و به روز رسانی است.
مجری طرح درباره بازار هدف این محصول دانش بنیان اشاره کرد: این اپلیکیشن الان در حوزه سلامت فعالیت می کند، اما ساختار آن قابل تغییر و بازار آن قابل توسعه است؛ هم اکنون رایزنی هایی با سازمان فنی و حرفه ای، دانشگاه شهید بهشتی و شرکت های نفت و پتروشیمی انجام داده ایم که برای هر کدام از آنها آیکون های این اپلیکیشن قابل طراحی و تغییر است.
ستار افزود: یکی از آیکون های این محصول دانش بنیان، آموزش نسخه خوانی است که مردم عادی هم می توانند این دوره ها را بگذرانند و نسخه خوان شوند و نیاز نیست حتما داروساز باشند.
وی با اشاره به اینکه در مرحله نمونه سازی این محصول از تسهیلات قرض الحسنه صندوق نوآوری و شکوفایی بهره مند شده است، تصریح کرد: این نرم افزار به سمت “گیم لرنینگ” (بازی های آموزشی) توسعه خواهد یافت تا بوسیله بازی، آموزش های لازم ارائه شود.
ستار همین طور اظهار نمود: طبق پیش بینی ها و چشم انداز شرکت، این اپلیکیشن و سامانه آموزشی، قابلیت استفاده برای خانواده های دارای بیماری خاص و همچون اوتیسم را هم دارد.

منبع: