Rate this post

عاشق وب: بنظر می رسد که موتورولا می خواهد یک گوشی هوشمند جدیدی را معرفی نماید که به صورت عمودی خم می شود.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، از آنجائیکه بازار گوشیهای هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت های سازنده باز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید، دیگر نمی دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشیهای هوشمند تاشو و منعطف روی آورده اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.
این روزها که شرکت های تکنولوژی و تولیدکننده موبایل در سراسر جهان به تولید گوشیهای هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر روی آورده اند، حالا بنظر می رسد که موتورولا باز تصمیم گرفته است یک مدل گوشی جدید تاشو و منعطف رونمایی و عرضه نماید که تفاوت زیادی با گوشی عرضه و نمایش شده از طرف سامسونگ، یعنی گلکسی فولد دارد و این بدان معناست گوشی جدیدی که موتورولا قصد معرفی اش را دارد، به صورت عمودی خم می شود که این دقیقاً بر خلاف گلکسی فولد است که به صورت افقی خم می شود.
به عقیده خیلی از کارشناسان و کاربرانی که تصویر این محصول جدید را در شبکه اجتماعی ویبو مشاهده و رؤیت کرده اند، این گوشی هوشمند تاشو در واقع یک دستگاه گوشی با اندازه معمولی است که با تا شدن، تبدیل به یک گوشی کوچک تر می شود.
وال استریت ژورنال درباب قیمت این محصول جدید که البته هنوز نامعلوم است و از طرف شرکت سازنده مورد تأیید واقع نشده، نوشته است که به هنگام عرضه نهایی و عمومی ۱۵۰۰ دلار قیمت گذاری شده و به فروش خواهد رفت.
طبق گزارش وب سایت the verge، سامسونگ و هواوی بعنوان دو غول تکنولوژی و شرکت تولیدکننده موبایل در جهان که در زمینه توسعه گوشیهای هوشمند تاشو تلاش های زیادی کرده و سرانجام دو مدل گوشی جدید مجهز به صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر را معرفی و رونمایی کردند. گلکسی فولد که یک گوشی هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر است، یک محصول بسیار گران قیمت و لوکس نمایش شده از طرف شرکت کره ای سامسونگ به حساب می آید چونکه به هنگام رونمایی از آن، با قیمت ۱۹۸۰ دلار قیمت گذاری شد و در اختیار و معرض دید شرکت کنندگان و علاقمندان قرار گرفت. این گوشی با بهره مندی از صفحه نمایش انعطاف پذیر این امکان را به کاربرانش می دهد تا در صورت لزوم، از قابلیت بزرگ شدن نمایشگر و تبدیل به تبلت آن باز استفاده کنند.
حدود یک سال است که غول های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه های خود برای معرفی و عرضه گوشیهای هوشمند تاشو و انعطاف پذیر آگاهی داده اند تا جایی که اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی باز شاهد رونمایی گلکسی فولد سامسونگ و هواوی ایکس تاشو بود. این روزها که بازار معرفی و عرضه گوشیهای هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر و تا شدنی بسیار داغ شده است، خیلی از شرکت های بزرگ جهان به سمت و سوی طراحی و توسعه این محصولات روی آورده اند که از مهمترین آنها می توان به سامسونگ و هواوی اشاره نمود.

منبع: