Rate this post

عاشق وب: تحلیلگران اخیرا اعلام نموده اند که میزان فروش گوشیهای آیفون در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی بسیار کمتر از حد انتظار بوده است.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، اپل در ایام پایانی ماه جاری میلادی گزارش مالی مربوط به سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی را منتشر خواهدنمود که در آن از میزان فروش و عملکرد خود پرده بر خواهد داشت. حالا تحلیلگران و کارشناسان فعال در مؤسسه تحقیقاتی OTR Global اخیرا از عملکرد شرکت آمریکایی اپل گزارشی را منتشر نموده اند که در آن پیش بینی شده است وضعیت فروش گوشیهای هوشمند آیفون در سه ماهه دوم سال جاری میلادی چندان موفقیت آمیز نبوده و دیدگاهی منفی را نسبت به عملکرد فروش آیفون در این بازه زمانی نشان داده است.
طبق گزارش وب سایت Mac Rumors، بطور کلی آنها در این گزارش خاطرنشان کرده اند که اپل بسیار کمتر از حد پیش بینی های قبلی عمل کرده و در مجموع عملکرد آن بسیار پایین تر از حد انتظار کارشناسان و تحلیلگران فعال در این عرصه بوده است چونکه در این بازه زمانی اپل توانسته است بین ۳۷ تا ۴۲ میلیون دستگاه را در بازارهای جهانی به فروش برساند این حالیست که تحلیلگران وال استریت قبل تر برآورد کرده بودند رقم فروش آیفون از طرف اپل بین ۴۰ تا ۴۵ میلیون دستگاه آیفون خواهد بود.
آنها اعتقاد دارند که میزان فروش پایین آیفون توسط اپل به خاطر فروش ناموفق و عدم استقبال کاربران و مشتریان از آیفون ایکس آر و ایکس اس بوده است.