Rate this post

به گزارش عاشق وب گزارش های جدیدی در فضای مجازی انتشار یافته که نشان داده است اینستاگرام می خواهد تعداد لایک های پست های به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران را مخفی کند.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، شبکه اجتماعی اینستاگرام که بدون شک یکی از بزرگترین و محبوب ترین پلت فرم های شبکه اجتماعی در جهان به حساب می آید و میزبان میلیون ها نفر کاربر از کشورهای مختلف است، حالا به نظر می آید که می خواهد تغییر و تحولات جدیدی را به پلت فرم خود بیافزاید تا بدین ترتیب بتواند نظر و رضایت کاربران اینستاگرامی را به سمت و سوی خود جلب نماید و با سایر رقبای خود همچون پینترست و اسنپ چت که در سال های اخیر تلاش دارند عنوان محبوب ترین شبکه اجتماعی را از اینستاگرام بربایند، به رقابت بپردازد.
بر مبنای اخبار و گزارش های جدیدی که در وب سایت the verge انتشار یافته است می توان دریافت که اینستاگرام درصدد است قابلیت جدیدی را به پلت فرم خود بیفزاید که البته مقرر است در ابتدا به صورت آزمایشی آنرا برای تعداد کمی از کاربران منتشر کند و در صورت دریافت بازخوردهای مثبت از جانب آنها، قابلیت جدید مذکور را بر روی پلت فرم اصلی آن قرار داده و در اختیار عموم کاربران اینستاگرامی بگذارد.
گفته می شود این توانایی مقرر است تعداد لایک های پست های به اشتراک گذاشته شده از جانب کاربران را مخفی کند که به صورت یک آیتم کاملاً خصوصی تنها برای فردی که پست مذکور را منتشر نموده، نمایش داده شود و سایرین نتوانند تعداد لایک های یک پست را مشاهده کنند.
یکی از کاربران در فضای مجازی با انتشار یک اسکرین شات از قابلیت مذکور ادعا کرده است که اینستاگرام چنین قابلیت جدیدی را در سر دارد و احتمالاً آنرا در آینده ای نزدیک منتشر خواهد نمود.