Rate this post

به گزارش عاشق وب گوگل اخیرا اعلام نموده است که دستیار صوتی هوشمند گوگل اسیستنت قابلیت جدیدی را به پلت فرم خود اضافه خواهد نمود تا بدین ترتیب کاربران بتوانند تنها با ارسال یک دستور صوتی، به موسسات خیریه کمک مالی و نقدی کنند.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، این روزها که دستیارهای صوتی و اسپیکرهای هوشمند از محبوبیت و استقبال بی نظیری برخوردار شده اند، به نظر می آید که با افزودن قابلیت و امکانات جدید مقرر است تبدیل به یکی از بهترین و کاربردی ترین دستگاه های موردنیاز کاربران در جهان شود.
گوگل اخیرا اعلام نموده است که کاربران اسپیکر و دستیار های صوتی هوشمند نظیر گوگل اسیستنت که بر روی خیلی از دستگاه های الکترونیکی توسعه داده شده توسط گوگل نظیر گوشیهای اندرویدی و اسپیکرهای هوشمند نصب شده و قابل دسترسی است، قادر خواهند بود تنها با ارسال یک دستور صوتی به موسسات خیریه ای که با گوگل همکاری دارند، کمک های مالی و نقدی کرده و بدین ترتیب در اقدامات بشردوستانه و خیریه مشارکت داشته باشند.
طبق گزارش وب سایت phonearena، کاربران و علاقمندان به استفاده از این قابلیت جدید باید در ابتدا تنظیمات مربوط به پرداخت های گوگل اسیستنت را فعالسازی کنند تا بتوانند موسسات خیریه متصل و همکار با گوگل را پیدا کرده و در صورت تمایل به حساب آنها مبالغ موردنظر خویش را پرداخت کنند.
هنوز زمان دقیقی برای عرضه و انتشار این قابلیت جدید از جانب گوگل تعیین و اعلام نشده است اما به نظر می آید که بزودی برای کاربران گوشیهای اندرویدی نسخه اندروید ۵ به بالا و سایر اسپیکرهای هوشمند قابل دسترسی و استفاده قرار خواهد گرفت.