عاشق وب: یکی ازمهم ترین اقداماتی که توییتر در سال های گذشته انجام داد، آن بود که تصمیم گرفت محدودیت تایپ کاراکتر را از ۱۴۰ به ۲۸۰ کاراکتر افزایش دهد.

به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، توییتر یکی از آن دسته از شبکه های اجتماعی است که همواره توسط کاربران برای انتقال و انتشار مفاهیم و پیام های کوتاه بکار برده می گردد. حالا توییتر اخیرا اعلام نموده است افزایش محدودیت تعداد کاراکترهای ممکن در هر پیام تاثیر چندانی در طول پیام های به اشتراک گذاشته شده بر روی این پلت فرم نداشته است و تنها یک درصد از توییت ها با ۲۸۰ کاراکتر نوشته و انتشار یافته است این در حالیست که ۱۲ درصد پیام ها هم بیشتر از ۱۴۰ کاراکتر بوده است. در هر صورت به نظر می آید بر طبق این آمار و ارقام عرضه داده شده از جانب توییتر، همچنان میزان زیادی از کاربران ترجیح می دهند پیام های کوتاه زیر ۱۴۰ کاراکتر را در پلت فرم این شبکه اجتماعی ارسال کرده و با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

سال گذشته بود که توییتر تصمیم گرفت به درخواست خیل عظیمی از کاربرانش، قابلیت جدیدی را به پلت فرم خود بیفزاید که به واسطه آن، کاربران می توانستند پیام های طولانی تری را بنویسند و منتشر کنند و به عبارتی دیگر، محدودیت تعداد کاراکترهای آن از ۱۴۰ به ۲۸۰ کاراکتر تغییر و افزایش پیدا کرد.

محدودیت ۱۴۰ کاراکتری در هر توییت سبب شده بود کاربران خیلی از تعداد بسیار کم کاراکترهای قابل انتشار و ارسال ناراضی باشند. چراکه در بعضی زبان ها هر کلمه تعداد کاراکترهای متفاوتی دارد. انتشار نتایج تحقیقاتی که توییتر انجام داده بود نشان داد که حدودا اغلب زبان های موجود در زمان استفاده از توییتر با مشکل محدودیت کاراکتر روبه رو می شوند. به عنوان مثال، در شماری از زبان ها نظیر چینی، ژاپنی و کره ای می توان حدودا دو برابر اطلاعات را با یک کاراکتر انتقال داد، این در حالیست که در زبان هایی نظیر ایتالیایی، انگلیسی و اسپانیایی چنین قابلیتی امکان پذیر نیست. برای مثال تنها ۰.۴ درصد از توییت های ژاپنی به محدودیت ۱۴۰ کاراکتری رسیده اند؛ اما در مورد زبان انگلیسی، بیشتر از ۹ درصد از توییت ها با ۱۴۰ کاراکتر انتشار یافته اند. توییتر محدودیت ۱۴۰ کاراکتری را یکی از اصلی ترین عواملی می داند که سبب ناامیدی کاربران شده بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *