Rate this post

عاشق وب: شرکت ˮAscape Audioˮ یک هنذفری بیسیم تولید کرده است که با قاب هوشمند گوشی شارژ می گردد و در صورت گم شدن، مکان خویش را می یابد.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا و به نقل از گیزمگ، امروزه استفاده از هدفون ها بیسیم بسیار متداول می باشد. در استفاده از این هدفون ها می تواند مشکلاتی هم وجود داشته باشد. عمر کم باطری و گم شدن هدفون مثالی از این مشکلات به شمار می آید.
در جهت حل این مشکلات، شرکت ” Ascape Audio” یک هنذفری کوچک و بیسیم به نام ” SoundFlow” تولید کرده است که به راحتی درون قاب گوشی جای می گیرد.
هدفون بیسیم شرکت “اپل” که “ایرپاد” نام دارد، به خوبی کار می کند ولی در بعضی مواقع به راحتی از گوش های کاربر می افتد.

ولی هنذفری بیسیم ” SoundFlow” بسیار کوچک تر است و ظاهر زیباتری هم دارد.
اندازه این هنذفری ۲۷ x ۱۷ x ۱۶.۵ میلی متر است و به جای آویزان شدن از گوش کاربر، دقیقا داخل گوش قرار می گیرد.
شرکت ” Ascape” از این مورد اطمینان دارد که این هدفون از گوش کاربر نمی افتد.
یکی از خصوصیت های جالب هدفون این است که اگر از گوش کاربر افتاده باشد، اپلیکیشنی دارد که می تواند مکان هنذفری را ردیابی کند.
ازاین رو احتمال گم شدن هنذفری ” SoundFlow” بسیار کم است. چونکه اگر هنذفری ۴۷۵ متر هم از کاربر دور باشد، اپلیکیشن آنرا پیدا می کند.

شرکت ” Ascape” گفته است، کیفیت صدای “SoundFlow” بسیار بالا است و غشای گرافنی آن باعث می گردد صدا بسیار واضح به گوش کاربر برسد.
این هنذفری می تواند با هر بار شارژ، ۸ ساعت کار کند و در کمتر از نیم ساعت به صورت کامل شارژ شود.
” SoundFlow” قاب هوشمندی هم دارد که درزمان شارژ شدن هنذفری مورد استفاده قرار می گیرد و برای شارژ در بالا و درون قاب گوشی قرار می گیرد.

این قاب می تواند گوشی را هم شارژ کند و به طوری طراحی شده است که از گوشی به هنگام سقوط محافظت می کند.
این هنذفری برای جدیدترین گوشیهای اپل، سامسونگ و گوگل قابل استفاده می باشد. قیمت این هنذفری و قاب هوشمند در مجموع ۹۹ دلار است و احیانا در فوریه ۲۰۱۹ میلادی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.