Rate this post

عاشق وب: رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، با بیان آغاز رقابت برای چهارمین جایزه ملی فناوری اطلاعات برتر (فاب) اظهار داشت: جایزه ملی فناوری اطلاعات برتر (فاب) در همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات و برای معرفی و تقدیر از محصولات و طرح های برتر حوزه فناوری اطلاعات در کشور اعطا می گردد.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، سیروس علیدوستی با بیان این خبر اضافه کرد: این جایزه ملی برای شناسایی و تشویق متخصصان و پژوهشگران و سازمان های فناوری اطلاعات در عرضه دستاوردهای فناورانه و نوآورانه خود در یکی از بزرگ ترین همایش های این حوزه طراحی شده و تنها جایزه ملی بر پایه کاربست دستاوردهای فناوری اطلاعات است.
وی با اشاره به اینکه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات را در آذر ماه امسال برگزار می نماید، خاطرنشان کرد: در این همایش، برگزیدگان چهارمین جایزه ملی فناوری اطلاعات برتر (فاب) معرفی خواهند شد.
عضو شورای سیاستگذاری ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، با اشاره به اینکه برگزاری همایش های کاربردی در حوزه کسب وکار داده محور در کمک به ارتقا و رشد علمی فناورانه دستاوردهای فناوری اطلاعات ضروری می باشد، تصریح کرد: همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات تنها همایش میان رشته در حوزه فناوری اطلاعات است که هم نگاه کسب وکار به محصولات فناوری اطلاعات دارد و هم نگاه اجتماعی را به این محصولات دنبال می کند. این همایش تنها همایشی است که در چارچوب جایزه «فاب» محصولات فناوری اطلاعات را در سه محور فنی، بازار و اجتماعی ارزیابی و معرفی می کند.
علیدوستی اظهار داشت: مخاطب این همایش، اندیشمندان حوزه فناوری اطلاعات، شرکت های تولیدکننده محصولات فناوری اطلاعات و مدیران و فعالان حوزه فناوری اطلاعات در سازمان ها و مجموعه های مردم نهاد هستند. مدیران فناوری اطلاعات از آن رو مخاطب این همایش هستند که از مشتریان جدی شرکت ها در خرید و کاربرد این گونه محصولات در سازمان ها در جهت دست یابی به دولت الکترونیک به شمار می روند.
رئیس ایرانداک با اشاره به در پیش بودن ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات توضیح داد: دبیرخانه همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات آمادگی دارد همه دستاوردها را در حوزه فناوری اطلاعات همچون محصولات و خدمات نرم افزاری، سخت افزاری و ارتباطاتی (شبکه ای)، استانداردها، معماری ها و روش شناسی های طراحی و ساخت و توسعه سامانه های کاربردی و روش ها و استانداردهای آسان سازی کاربرد فناوری اطلاعات و اشاعه آن ها را که در بستر فرهنگی اجتماعی هستند، در کمیته های علمی تخصصی ارزیابی و معرفی نماید.
وی در انتها با دعوت از همه مخاطبان و علاقه مندان به شرکت در این همایش، اضافه کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی، سازمان ها و شرکت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات، مجموعه های مردم نهاد و… می توانند مستندات و محصولات فناورانه خویش را تا ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۷ برای داوری و شرکت در جایزه فاب در وبگاه همایش ارائه نمایند.