Rate this post

عاشق وب: اخیرا شرکت کره ای سامسونگ در واکنش به اخبار و گزارش های انتشار یافته در فضای مجازی، شایعه ورود به صنعت خودروسازی را رد و تکذیب نمود.

به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت Android Headlines، بعد از آنکه شایعات و گزارش های فراوانی در فضای مجازی انتشار یافت، شرکت کره ای سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در حوزه تکنولوژی، شایعات انتشار یافته در خصوص ورود به صنعت خودروسازی را تکذیب نمود و اظهار داشت که قصد ورود به این حوزه را ندارد.

در حال حاضر سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی نظیر گوشیهای هوشمند، تلویزیون و لوازم خانگی، قطعات الکترونیکی موردنیاز خیلی از خودروسازان در جهان را هم تولید می کند که همین امر سبب شده است شایعات و اخبار بسیاری در خصوص ورود این غول تکنولوژی به عرصه خودروسازی بوجود بیاید.

اما حالا این شرکت با رد و تکذیب این شایعات، اعلام نموده است که تابحال هیچ برنامه ای برای ورود به صنعت خودروسازی نداشته است ولی می خواهد به همکاری با خودروسازانی که تابحال برای آنها قطعات الکترونیکی تولید می کرده، ادامه دهد.

پیشتر گمانه زنی هایی برای تصاحب یک خودروساز توسط سامسونگ جهت تولید و عرضه خودروهای الکتریکی و خودران وجود داشت که هم اکنون با تکذیب اخبار مربوطه، احتمال آن به صفر می رسد.