Rate this post

عاشق وب: فناوری بلاک چین بسیار فراتر از صنعت رمزنگاری است و امروزه استفاده از آن را می توان در بخش های مختلف زندگی مشاهده کرد. هم اکنون شورای شهر انگلیس تصمیم گرفته که از این تکنولوژی جدید برای محافظت از سیاره زمین استفاده نماید.
به گزارش عاشق وب به نقل از نیوز، لیورپول در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار با استفاده از فناوری بلاک چین به کاهش انتشار کربن کمک کرد.
لیورپول از سال ۲۰۱۲ تاکنون، میزان انتشار کربن را بیش از ۵۵۸ هزار تن کاهش داده است و از عوامل این کاهش نصب بیش از ۱۵ هزار چراغ خیابانی LED برای صرفه جویی در مصرف انرژی در روشنایی خیابان ها بوده و در نتیجه مصرف انرژی ۸۲ درصد کاهش یافته است. بر طبق این برنامه تا پیش از سال ۲۰۳۰ انتشار کربن، ۴۰ درصد کاهش داشته و علت این مورد هم استفاده از برنامه بلاک چین بنیاد Poseidon در کاهش انرژی است.
با این برنامه عرضه شده مقابله با تاثیرات تغییرات اقلیمی با استفاده از فعالیت های روزمره امکانپذیر شد و با مشارکت مدارس و کسب و کار، افراد فعالیت های مثبت در کاهش انتشار کربن را فرا می گیرند.
لیسلو گیریکز، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Poseidon اظهار نمود: لیورپول نمونه ای درخشان برای شهرهای دیگر در انگلستان و سراسر جهان است که با استفاده از استفاده از فناوری بلاک چین یکی از بزرگ ترین مشکلات دنیای امروز را رفع خواهد نمود. پلتفرم ما کاملا مقیاس پذیر است و زمان آن فرا رسیده که دیگر شهرها هم اقداماتی در این زمینه انجام دهند.
Poseidon بنیادی غیرانتفاعی است که تلاش می کند نامی جدید در نوآوری بلاک چین تولید کند. این شرکت می خواهد افراد، سازمان ها و دولت ها را به منظور تولید مشارکت در اقدامات اقلیمی با استفاده از روش های جدید با ابزارهای خرده فروشی در اقدامات اقلیمی با مدلهای کسب و کار و معاملات خرده فروشی خود جذب نماید.
پلتفرم بلاک چین بنیاد Poseidon در ماه مه و جولای ۲۰۱۸ برنامه کاربردی قابل توجه ای عرضه کرده است. بنیاد Poseidon با غول خودرو لیورپول BAC Mono همکاری دارد و برای ساخت اولین خودروی سبز در جهان همکاری می کند.