Rate this post

عاشق وب: به نظر می آید که شرکت اچ ام دی گلوبال می خواهد بزودی یک گوشی جدید میان رده را تحت عنوان نوکیا ایکس ۶٫۱ پلاس به بازارهای جهانی عرضه نماید.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena، شرکت فنلاندی اچ ام دی (HMD) که حدود دو سال پیش برند نوکیا و حق فروش محصولات این غول تکنولوژی را خریداری کرد، توانسته است در سه ماهه پایانی سال قبل ۲۰۱۷ میلادی حدود ۴.۱۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند نوکیا را به بازارهای جهانی عرضه نماید که این خود خبر بسیار خوشایندی برای این غول تکنولوژی قدیمی به شمار می آید چراکه برای مدت ها نوکیا قادر نبود میزان فروش موفقیت آمیزی را به خود اختصاص داده و در عرصه رقابت تنگاتنگی که میان سازندگان گوشیهای اندروید و iOS در گرفته بود، به خوبی به رقابت بپردازد.

حالا تازه ترین گزارش ها از جانب این شرکت فنلاندی نشان داده است که نوکیا مقرر است یک گوشی میان رده جدید تحت عنوان نوکیا ۶.۱ پلاس به بازارهای جهانی عرضه کند تا نظر آن دسته از کاربرانی را که نمی خواهند مبالغ هنگفتی را برای گوشی هوشمند خود بپردازند، هم به خود جلب نماید و بخش اعظمی از بازارهای فروش جهانی را به خود اختصاص دهد.

گفته می گردد این گوشی هوشمند در تاریخ ۱۹ ژوئن ( ۲۸ تیر) روانه بازار خواهد شد و مقرر است در سه مدل مختلف با حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی در کنار حافظه ذخیره سازی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی ارائه شود که از نسخه جدید سیستم عامل اندروید ۸.۰ (اندروید اوریو) پشتیبانی می کند.

برند نوکیا در سال هایی که گوشیهای هوشمند هنوز چندان محبوب و پرطرفدار نبودند، بزرگترین و محبوب ترین سازنده گوشیهای همراه در جهان محسوب می شد و کاربران بسیاری هم در جهان از محصولات و گوشیهای با کیفیت و پردوام آن خشنودی و رضایت کافی را داشتند.

به عقیده برخی دیگر از تحلیلگران، دلیل دیگر آن می تواند عرضه گوشیهایی با سیستم عامل اندروید توسط نوکیا باشد چراکه هم اکنون تنها دو سیستم عامل اندروید و iOS هستند که محبوب ترین و پرطرفدارترین سیستم های عامل گوشیهای هوشمند شناخته می شوند.

شرکت اچ دی ام می خواهد با ورود به بازار غرب همچون اروپای غربی و آمریکای شمالی بازار بزرگتری را برای خود تصاحب کرده و با موفقیت بیشتری در عرصه های بین المللی حضور یابد.