Rate this post

عاشق وب: طبق ادعای بعضی از کاربران، برنامه پیام رسان سامسونگ که به صورت پیش فرض در تبلت ها و گوشیهای هوشمند سامسونگ نصب شده است، به صورت مخفیانه تصاویر شخصی کاربران را به مخاطبان تصادفی ارسال می کند.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، تعدادی از صاحبان گوشیهای سامسونگ همچون Galaxy S۹، S۹+ و Note ۸ در فروم های پشتیبانی رسمی سامسونگ و Reddit نسبت به ارسال تصاویر گوشی آن ها به دیگران، بدون اجازه کاربر، شکایت کرده اند.
یکی از کاربران گفته است که بدون اطلاع او، تصاویر گالری گوشی در برنامه پیام رسان برای دوستانش ارسال شده است. نکته قابل توجه این است که تصاویر ارسالی در بخش پیام های ارسالی گوشی ارسال کننده مشاهده نمی گردد و تصاویر به مخاطبان تصادفی ارسال می گردد. کاربران دیگری هم به این مورد اشاره کرده اند.
بر مبنای اطلاعات سایت افتا، در ابتدا به نظر می رسید که این مشکل مربوط به سرویس دهنده T-Mobile است که T-Mobile هرگونه ادعای مداخله را رد کرده است و این باگ در سایر سرویس دهنده ها مانند AT&T هم مشاهده شده است.
سامسونگ از این مشکل آگاه شده است و تیم فنی آن در حال مرتفع ساختن مشکل است. در صورتیکه از برنامه پیام رسان پیش فرض گوشی سامسونگ استفاده می کنید، دسترسی آن را در بخش permissions به تصاویر و حافظه گوشی، غیرفعال کنید.