Rate this post

عاشق وب: تعداد دفعات دانلود نسخه اندرویدی مرورگر اینترنتی مایکروسافت اج (Microsoft edge) در فروشگاه گوگل پلی استور از مرز ۵ میلیون بار هم گذشت.
به گزارش عاشق وب به نقل از وب سایت phonearena، شرکت مایکروسافت که مدت هاست در بازار گوشیهای هوشمند نوآوری خاص و جدیدی نداشته و درواقع از صنعت گوشیهای همراه خارج شده است، می خواهد با استفاده از عرضه و معرفی مرورگر اینترنتی خود در بازار حضور پررنگ و قدرتمندانه داشته باشد.

حالا تازه ترین گزارش ها حاکی می باشد که مرورگر اینترنتی مایکروسافت اج توانسته است به یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین مرورگرهای اینترنتی تبدیل گردد و تعداد دفعات دانلود بیش از ۵ میلیون بار را هم پشت سر بگذارد. این در حالیست که میزان دانلود این مرورگر در آخرین ماه سال قبل ۲۰۱۷ میلادی حتی به یک میلیون بار هم نمی رسید اما حالا با گذشت تنها شش ماه شاهد رشد چند برابری این مرورگر اینترنتی هستیم.

در صورتی که این روند به همین ترتیب ادامه پیدا کند، مایکروسافت اج با عبور از مرز ۱۰ میلیون بار دانلود، به محبوب ترین مرورگر اینترنتی تبدیل خواهد شد و این امر دستاورد و موفقیت بزرگی برای شرکت مایکروسافت به شمار خواهد رفت.

نسخه موبایل مرورگر مایکروسافت اج در اواخر سال قبل ۲۰۱۷ میلادی بود که منتشر گردید و قابلیت و خصوصیت های جدیدی را جهت استفاده بهتر و بیشتر کاربران عرضه می داد. یکی از مهمترین قابلیت های آن به صورت قطع همگام سازی کامپیوتر ویندوزی و موبایل کاربران بود و این بدان معناست که کاربران می توانند ادامه وب گردی های خویش را برروی کامپیوتر یا بالعکس انجام دهند.

از دیگر قابلیت های جذاب مایکروسافت اج می توان به بارکدخوان درون برنامه ای، جست وجوی صوتی و حالت InPrivate اشاره نمود تا کاربران بتوانند بدون آنکه تاریخچه فعالیت و وب گردی هایشان در محیط وب ثبت گردد، به گشت و گذار در اینترنت بپردازند.

مایکروسافت اج همینطور به منظور رقابت با رقبای قدرتمند خود همچون گوگل کروم و فایرفاکس، امکان پشتیبانی از کتاب های الکترونیکی را هم به پلتفرم خود افزود تا توجه خیل عظیمی از کاربران کتابخوان و طرفداران کتاب های صوتی را به خود جلب نماید.

به نظر می رسد مایکروسافت اج بتواند در آینده نزدیک با عرضه به روزرسانی و رقابت با سایر مرورگرهای محبوب جهان، حرف بیشتری برای وب گردی کاربرانش داشته باشد و امکانات بیشتر و کاربردی تری را در اختیار آن ها قرار دهد.

کاربران می توانند در صورت علاقمندی به نسخه اندرویدی مرورگر اینترنتی مایکروسافت اج، به فروشگاه گوگل پلی استور مراجعه نموده و آن را نصب و دریافت نمایند.