Rate this post

عاشق وب: مجمع عمومی عادی سالیانه و عادی به صورت فوق العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، امروز در پژوهشگاه نیرو برگزار و در آن گزارش هیات مدیره در مورد عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ قرائت و در مورد بررسی و تصویب صورت سال مالی مربوط به سال مالی گذشته تصمیم گیری شد.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، سید مجید صدری – مدیر عامل شرکت مخابرات ایران – در این مجمع بـــــا تاکید بر استفاده از فناوری های لبه در تمام ابعاد سازمانی و عملیاتی اظهار داشت: هم افزایی و استفاده مشترک از منابع به منظور خودکفایی در صنعت مخابرات، از اولویت های اصلی فعالیت مجموعه مخابرات است.

او اضافه کرد: به منظور تحقق اهداف یاد شده، ارتباط با سندیکا، اتحادیه، شرکت های دانش بنیان و تولیدکننده های داخلی مدنظر است.
مدیر عامل شرکت مخابرات با عرضه گزارشی از عملکرد سال ۹۶ شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: با گام گذاشتن در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی از تولید داخلی به دنبال سودآوری برای تمام ذی نفعان هستیم.
وی با نگاهی به دستاوردهای تجاری شرکت در سال ۱۳۹۶ اظهار داشت: توسعه بازار، توسعه سرویس های باندل، تحول در شبکه و فناوری اطلاعات و افزایش بهره وری در مدل عملیاتی از مهم ترین اولویت های تجاری شرکت است.
صدری تصریح کرد: با تمرکز بر توسعه باند پهن ثابت و موبایل، ۶۰ درصد بازار اینترنت کشور را در اختیار داریم و در ضریب نفوذ تلفن ثابت از ۳۹ به ۴۲ درصد رسیده ایم.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر وجود نگاه تجاری به سرویس FTTH اظهار داشت: امسال حداقل ۳۰۰ هزار مشترک به سرویس فیبرنوری شرکت اضافه خواهد شد، در حالیکه تعداد پورت پرسرعت ADSL به ۵/۵ میلیون پورت بالغ شده است.
وی توسعه پورتال و خدمات غیرحضوری، ساده سازی فرایندهای عرضه خدمات به مشتریان، افزایش کانال های پرداخت، ساماندهی مراکز تماس و بهبود نیم درصدی در شاخص NPS را از مهمترین دستاوردهای شرکت در حوزه مشتریان عنوان نمود.
صدری با تاکید مجدد بر توجه به سرمایه انسانی بعنوان بزرگ ترین پیشران توسعه شرکت اضافه کرد: تدوین نقشه راه آموزشی، توجه بیشتر به نیازها و خواسته های سرمایه انسانی و پیاده سازی نظام مدیریت عملکرد کارکنان همسو با راهبرد شرکت، از اولویت های منابع انسانی است.
وی پشتیبانی از تولیدکنندگان داخلی، توسعه خدمات و اکوسیستم محتوا و همکاری با شرکت های FCP را از مهم ترین برنامه های شرکت در سال ۱۳۹۷ عنوان نمود.