Rate this post

عاشق وب: یک شرکت فنلاندی، نوعی ساعت مچی طراحی نموده که عمر باتری آن با وجود روشن بودن GPS، تا ۱۲۰ ساعت است.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا و به نقل از دیجیتال ترندز، ساعت های مجهز به “سیستم موقعیت یاب”(GPS)، کارآمد هستند اما عمر باتری های آنها، کاربران را ناامید می کند.
کاربران، در هنگام سفر یا در طول دو ماراتن، باید به ساعتی مجهز باشند که نیازی به شارژ مجدد نداشته باشد. شرکت “سانتو”(Suunto) در فنلاند، با طراحی ساعت “سانتو ۹” تلاش دارد به این نیاز پاسخ دهد.
در سانتو ۹، از باتری های هوشمند استفاده شده که عمر آنها با روشن بودن ردیاب GPS تا ۱۲۰ ساعت است. این محصول که خصوصیت های یک ساعت هوشمند اصلی را دارد، انتخاب خوبی برای ورزشکاران سرسخت است.
باتری سانتو ۹، سه حالت تعریف شده “عملکرد، استقامت و فوق العاده” دارد که عمر آن را به ۲۵ تا ۱۲۰ ساعت می رساند. به علاوه، این ساعت، یادآور هوشمندی برای شارژ باتری دارد تا کاربر را از شارژ بودن کامل باتری جهت استفاده بعدی آگاه کند.

باتری هوشمند، به الگوریتم منحصربه فرد ” FusedTrack” شرکت سانتو مجهز است که برای بهبود ردیابی و تعیین دقیق مسافت، داده های سنسور حرکتی را با داده های GPS ترکیب می کند.
این ساعت هوشمند می تواند با اپلیکیشن سانتو مطابقت یابد و این تطابق، امکان ذخیره و تحلیل داده و همینطور به اشتراک گذاشتن آن با دیگران را فراهم می کند.
باآنکه سانتو ۹، برای افزایش طول عمر باتری طراحی شده اما خصوصیت های جامع باتری هوشمند همچون ردیابی خواب، تماس و پیام، قطب نما، فشارسنج و بیش از ۸۰ حالت متفاوت ورزشی را هم در بر دارد.
سانتو ۹، هم برای دوندگان و هم برای شناگران قابل استفاده می باشد و طوری طراحی شده که در فضاهای ناملایم بیرون از منزل و تا عمق ۱۰۰ متری آب هم دوام می آورد.
شرکت سانتو می خواهد این ساعت را با قیمت ۶۰۰ دلار به بازار عرضه نماید.