Rate this post

به گزارش عاشق وب اینستاگرام بزودی با افزودن قابلیت بارگذاری ویدیوهای یک ساعته به رقیب قدرتمند یوتیوب تبدیل خواهد شد.

به گزارش عاشق وب به نقل از وب سایت وال استریت ژورنال، شبکه اجتماعی اینستاگرام که در ابتدا تنها یک پلت فرم عکس و تصویر محور بود، بعد از مدتی به کاربرانش این امکان را داد تا بتوانند ویدیوهای کوتاه ۱۵ ثانیه ای و ۶۰ ثانیه ای را هم آپلود کرده و برای دوستانشان به اشتراک بگذارند.

اما حالا اینستاگرام اخیرا اعلام نموده است که می خواهد با اضافه کردن قابلیت جدیدی برای آپلود و بارگذاری ویدیوهای یک ساعته به رقابت تنگاتنگی با یوتیوب که بزرگترین پلت فرم ویدیویی جهان است، بپردازد.

اینستاگرام که سالهاست در لیست برترین و محبوب ترین شبکه اجتماعی از نظر کاربران قرار دارد، در ماه سپتامبر سال قبل ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی سابقه در بین شبکه های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود.

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در بین کاربران فضای مجازی به حساب می آید که در این میان، نسل جوان و نوجوان از آن استقبال بیشتری نسبت به سایر رده های سنی کرده اند.

این شبکه اجتماعی یک اپلیکیشن و پلت فرم اشتراک گذاری تصاویر است که در سالهای آینده میزبان پخش و انتشار ویدیوهای طولانی تا مدت زمان یک ساعت خواهد بود.

در حال حاضر کاربران اینستاگرام قادر هستند ویدیوهای ۶۰ ثانیه ای به عنوان پست و ۱۵ ثانیه ای بعنوان استوری را به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام می خواهد قابلیت انتشار ویدیوهای ۶۰ دقیقه ای ( یک ساعته ) را هم به پلت فرم خود بیفزاید.

هنوز مشخص نمی باشد که این قابلیت جدید دقیقا چه زمانی به اینستاگرام اضافه خواهد شد اما آن چه که معلوم است آن است که اینستاگرام تمرکز و توجه ویژه ای بر روی توسعه پلت فرم ویدیویی خود دارد و می خواهد آن را در آینده گسترش و بهبود ببخشد.

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که این قابلیت می تواند پایه های امپراطوری یوتیوب را به وحشت و تکان انداخته و لرزه بر اندام بزرگترین پلت فرم ویدیویی جهان بیندازد.